Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Adını sen koy

Bir gümbürtü koptu on ocak da

Benim kalbim on yerinden talan oldu.

İnsanlar yıkıldı, yok oldu.

Geçmişleri kayıp, yalan oldu.


Ölüm gelmedi belki on ocak da

Ama her şey yalan oldu.

Ölmeden gitmekte varmış,

Kalan hayatta….


Bir çığlık yükseldi on ocak da

Benim kalbim ikiye bölündü.

Yok oldu dün’üm deliye döndüm.

Bir gün dayandım seni gördüm.


Enkazın sebebi sen sahibi ben.

Eski aşklarım yalan oldu,

Bana kalan sen….

Bir ümit ver bana, ömrümün yeni sahibi.


Bırak on bir ocak da senin günün olsun..

Seninle hayat yeniden kurulsun…

Yeniden gül ekeyim bahçeme

Adını sen koy…


Bende ki bu aşkın mimarı sen, işçisi ben.

Gönlümün sahibi sen, kölesi ben.

 
Toplam blog
: 27
: 1610
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..