Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Sev dokunmadan, utanmadan

Hatırlatır seni bana

Cama vuran yağmur damlaları...

Birlikte gülümseyerek baktığımız

Dolunay, çoban yıldızı.

Hatırlatır seni bana,

Masadaki karanfil, rakı ve balık

Birlikte dinlediğimiz hüzünlü şarkılar

Cebimdeki gonca gül.

Anımsatır bazı şarkılar aşkımızı,

Hadi sımsıkı sarıl bana.

Usulca yanağıma bir buse kondur.

Hissetmesin yalnızlığımızı kalp atışlarım

Gözlerimin içine bak.

Ruhunu görebileyim.

İnsanların pisliklerinden arınmış ruhlarımız,

Özgürce sevişsinler artık...

Bırakalım bedenlerimizi ayrı şehirlerde,

Gökyüzüne çıkalım ve sadece ;

Gözlerimizle sevelim birbirimizi,

Dokunmadan, utanmadan.

Bazı güller sadece gönülde yeşerir,

Senbenimkini sula bende senin.

Ben bir yüzü olayım bu aşkın sen öteki.

Ben senin gönlünde olayım sen benım ruhumda...........

Her mısra ayrı. her kelime ayrı.

Ama her harfde sen ve ben gizliyiz.

KADINIM........

 
Toplam blog
: 27
: 1610
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Kobi Danışmanı www.facebook.com/projeyazdanismanlik   ..