Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Affedin

Affedin
 

alıntı


Sökün edip geldi bir bir

Saçıma toka diye taktığım günler…

Bağ mı bozuluyordu vakitsiz

Güz erken mi iniyordu

Maviden sakındığım o bahçeye…

Hani ya bi bakmışsın

Yeniden yeşeriyormuş

Yağmurlar doluşuyormuş cıvıl cıvıl

Okul bahçemin

Kurak göllerine…

Affedin beni sek sek taşları

Yeterince tutturamadım yedileri…

Affedin beni duvarlar

Sayarken önüm arkam sobe

Azıcık bakmıştım sağa sola yan gözle…

Affet beni dizim

Yeterince kanattım

Çakıl kesikleri kanayan hala

Bendeki izin…

Ürküttüğüm kuşlar

Siz de affedin…

Gözüm kalmıştı kanatlarınızda…

Helallikse

En çok senden Osman dede

Kirazın alından önce düşerdim

Mayhoş mayhoş bahçeye…

Uç…

Uç…

Böceğim…

Annem bana terlik pabuç alacak…


Ah anne…

Benim işte üç numaralı bayram şekerin…

Sattığın dantelleri geri alıp dolasam

Yumak yumak

Gelir mi ki gözlerine ferin…

Asıl çelik bu

Asıl çomak…

Gözüm güzüm

Iradıkça acırım…

Saymıyorum artık elmaları

Saydığım bini geçti…

Her saklanan sobelenmeyi seçti…

Hani benim masal kuşum

Mavi kanatları gergef…

Hani benim dağ başını duman almış

Yol izlerim…

Tabanlarım çatladı büyümekten

Hala uçan balonda gözlerim…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..