Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Ağlamak istiyorum

Ağlamak istiyorum
 

Ağlamak istiyorum fakat ağlayamıyorum ve ölen biri var,

Her şeyden önce acı çöreklenir her gece, küçücük yüreğimde,

Birşeyi istemek vardır ya hani bütün yaşamını verircesine,

Ve önce umutlar terkeder insanı sonra sevdiğim, bütün ömrümü vereceğim,

Ağlarım gömük gömük hıçkırıklarla ağlayamam susarım az sonra,

Donuk gözyaşlarım tutsak olur, kirpiklerimin ardında,

Kan kusturuyor hatıralarım

Kan kusturuyor sevgin,

Kan kusuyor kalemim,

Bedelini ödüyorum şimdi seni sevmenin.

Acılara suskun, haksızlığa suskun,

Binlerce kez yanmış yüreğim,

Seni anlatırım suskun duvarlara,

Geceler o kadar uzun ki,

Saatlerin yelkovanını tutan bir el var.

İsyan ederim kaderime ama neye yarar ki artık?

Duymuyor yıldızlar, alkış tutmuyor sevdama,

Gel gör sevdamı kan ağlamakta.

Ve yavaş yavaş tan yeri ağarmakta,

Yeşil İzmir'in ıslak kaldırımlarında,

Yine insanlar koşuşmakta, ben yokum artık eski evimin sokağında,

Uzanıp tutuvermek istiyorum çiçekleri,

İstiyorum da; dokunduğumun et duvarlar olduğunu görüyorum.

Ölen biri var içimde benimle beraber,

Ağlamak istiyorum yastığıma gömülürcesine,

Donuk gözyaşlarım tutsak olur kirpiklerimin ardında,

Ağlayamam susarım az sonra......

 
Toplam blog
: 17
: 606
Kayıt tarihi
: 02.12.09
 
 

ATATÜRKÇÜ, FENERBAHÇELİ, ..