Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ağlarım gülünecek halinize

Ağlarım gülünecek halinize
 

Bu yazıyı yazarken zorlandığım tek şey kategori belirlemek oldu...  

Mizah desen değil, siyaset desen değil , güncel desen değil, gündelik yaşam desen hiç değil ...  

Düşünüyorum düşünüyorum bi kategoriye koyamıyorum.  

Kara mizah mı desem acaba ?  

Evet evet kara mizah ...  

Ağlanacak halimize güldüğümüz bir espri rüzgarına maruzsak, bilmeliyiz ki kara mizaha kapılıp gidiyoruz aslında .  

''Bakandan Tarık Akan'a ağır suçlama!

Galatasaray Lisesi önünde "YGS'deki şifreleme açıklamalarından tatmin olmayan" öğrencilerin ve sanatçıların gerçekleştirdiği eyleme destek veren Tarık Akan'a Milli Eğitim Bakanı Çubukçu'dan şok suçlama: "Bu şahıs mı liseli gençlerimize örnek olacak? Elimizde kendisinin Hababam Sınıfı'nda defalarca kopya çektiğini ve disiplinsiz davranışlarda bulunduğunu gösteren CD’ler var. Gerekirse bu CD’leri kamuoyuyla paylaşıp kendisinin gerçek yüzünü halkımıza gösteririz."  

Bu haberi okudugumda bundan önce yazdıgım "Kadınlardan Caroline’e Veto" yazım ve yurdum insanlarımızın o saf halleri geldi aklıma …  

Hani Çalışma Bakanının önünü kesen bir grup duyarlı kadın vardı ...  

Caroline gitsin aile kurtulsun diye ‘’Öyle bir gecer zamanki ‘’ dizisinin femme fatale si Caroline’nin Türkiye’de izinsiz çalıştıgı ile ilgili bakana şikayette bulunmuşlardı …  

Diziyi gercek hayatla özdeşlestirmiş dizideki karakterin gitmesiyle ailenin kurtulacagına inanmıslar ve sikayet üstüne sikayette bulunmuşlardı…  

Hepimiz gülüp geçmiştik yurdum insanımızın bu saf hallerine …  

Ama bu haberi okudugumda lütfen biri bana bunun paylasım sitelerinde paylasılan bir geyik oldugunu söylesin diye gecirdim içimden, inanmak istemedim …. İnanmak istemiyorum …  

Sayın Çubukçu, Çalışma Bakan’ına Caroline’i şikayet eden o kadınların ‘’Altın gününe ‘’ davetli olarak katılmış olabilir miydi acaba (!)  

İnternette tekrar tekrar bakıyorum .  

Uludağ sözlük haberin dogrulugu ile igili bir link paylasıyor www.guncelmersin.com/haberdetay.asp?id=2685 

Veee ‘’Gönül Sonzamancı tedirginlikle yazar ‘’  

Ülkemle ilgili, ülkeyi yönetenlerle ilgili büyük kaygılarım var .  

Onlar için üzgünüm …  

Milli Eğitim Bakanı, gaf bile diyemeyeceğim, bu traji komik sözleri için gercekten çok üzgünüm …  

Ülkem insanı adına üzgünüm…  

Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu Tarık Akan’la ilgili yukarda yazan sözleri sarfetmişse eğer ;  

Hadi buyurun Ramiz dayının Cenaze namazına (!) …  

Bir söz vardı 'Güleriz ağlanacak halimize ' ...  

Bu söz bu haberle yeni bir boyut kazandı  

' Ağlarım Gülünecek halinize'  

 
Toplam blog
: 58
: 3499
Kayıt tarihi
: 16.11.10
 
 

Mersin Üniversitesi Turizm Otelcilik Konaklama işletmeciliği mezunuyum. ..