Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah bir 1 milyon eurom olsa...

Ah bir 1 milyon eurom olsa...
 

1 Euro bu gün Merkez Bankası kuruna göre 2130 YTL

Şimdi bu da demektir ki 1 milyon Euro 2 130 000 000 YTL

Şimdi hayallerinizi serbest bırakın sevgili dostlar bu para size çıksa ya da miras kalsa neler yaparsınız ??

Bu gün işe giderken her nedense aklıma bu soru takıldı ve hayal kurmaya başladım. Sakın bana bir yerden miras falan kalacağını düşünmeyin. Çıksa çıksa piyangodan çıkar oda bilet almam şartıyla ( pek bu taraklarda bezim yoktur da)

Neyse ben hala bu rakamı telaffuz edemeyen bir insan olarak minik hayyaller kurdum . Önce sevdiğim ve ihtiyacı olan bir arkadaşıma ev alırım dedim kendi kendime sonra onunla beraber şöyle uzun bir tatil gemi ile elbette. Tabi bu arada işi bıraktık mecburen yoksa para harcıyacak zamanım olmaz...

Bu arada aklımdan bir iki estetik ameliyatı geçmedi değil... Her halde arabamı da değiştirir, kendime iç anadolu kentlerinden birinde hayallerimde ki gibi bir ev yaptırırım dedim... Başka ???

Belki Avrupa ya gider zevk için okurum...

İş kurmak?? yok sanmam iş kurmak dert vergisi algısı çalgısı iyisimi bankaya yatır faizi ile ihya ol... Kendinide hayır işlerine ada...

Hayır işleri deyince; zamanın birinde bir derneğe gittim adını belirtmeyeyim şimdi. Dedim ki ben çok kitap okurum arzu ederseniz kasetlere okuyum görme özürlü üyelerinize verirsiniz dedim... Yok kitap meraklısı yok hiç gerek yok sağolun dediler....

Geçen yılda huzur evine gittim aynı amaçla. Dedim ki ben boş zamanlarımda gelip kitap okumak istiyorum. Huzur evi müdürü baktı yüzüme sonra da valla hiç heveslisi olmaz sabahtan akşama kadar okey oynuyorlar dedi.

Neyse nerden girdim bu konuya; hayır işleri demiştim sanırım ben bu gidişte hayır işi de yapamam...

E ne kaldı??? her halde işe geri dönerim canım sıkılınca:))

En azından hayal kurabiliriz değil mi???

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..