Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ah bu şarkılar

Ah bu şarkılar
 

SENİN İÇİN


Sevmekten kim usanıııııııır

Tadına doyum olmaaazzzz

Hangi gönül uslanıııııııııırr

Sevenle oyun olmaaaaaaaz

Fonda müzeyyen Senar aşkı anlatmaya çalışıyor. Gözyaşları yanaklarına süzülürken elleri titriyordu. Ağzındaki lokma boğazına dizilmiş yutması imkansız bir yumağa dönüşmüştü.

Son günlerde hemen hemen her şeye ağlar olmuştu. Her şarkıdan kendine bir paye çıkarıyordu.

Oysaki daha düne kadar dinlemiş olduğu şarkıların çok çok sadece nakaratları kalırdı kulaklarında bir çoğunun sözlerini dinlemez bilmezdi. Şimdi ise nerdeyse tüm şarkılar onu anlatıyordu.

Şarkılar seni söyler dillerde nağme adıııınnn dillerde nağme adııııııın

Aşk gibi sevda gibi huysuz ve tatlı kadııııııın. Aklına yaptığı huysuzluklar geldi kimbilir ne kadar üzmüştü.Tabağındaki etli ekmeğe baktı uzunca bir süre…..yoktu işte o tad yoktu.... Daldı gitti.

sevdiğim etli ekmek bile bana yabancı bugün dedi. Tıpkı kendim gibi… Kalktı elini yüzünü yıkadı. Aynada kendini izledi uzunca bir süre. Evet kendi kendine bile yabancılaşmıştı

Neler oluyor sana diye kızgın bir şekilde azarladı aynadaki aksini. Ama karşıdan kızgın bir bakıştan başka cevap gelmedi.Verecek bir cevap yoktu. Çünki oda bilmiyordu neler olduğunu bilinmeyen şey nasıl açıklanırdıki.

Sen ilk değil son değilsin

Son yalancı sen değilsin

Sanma yaşayamam sensiz

Solmayan Gülşen değilsiiiiiin. Zekai Tunca o kadife sesi ile ne güzel anlatıyordu çekip gidene duygularını. Ardından

Öyle dudak büküp hor gözle bakma

Bırak küçük dağlar yerinde dursun

Çoktan unuturdum ben seni çoktaaann

Ah bu şarkıların gözü kör olsun. Zeki Müren onun istediği cevabı vermişti sanki. Evet ah bu şarkıların gözü kör olsun yoksa çoktan unutulup giderdi sevgiler, sevgililer. O şarkılar varya gönül şarkıları herkesin yarasının nerde olduğunu eliyle koymuş gibi bilip bulan tuz basan acıtan kanatan şarkılar. Ah bu şarkılar.

Sevdiğiniz size hiçbir açıklama yapmadan ortadan kaybolursa Serdar Ortaç çıkar ortaya ve derki;

Adam gibi yürekli ol Çık karşıma bak yüzüme

Yalandı de unuttum de aldattım de bağır yüzüme

Senin kokun senin dokun senin tadın yetmedi de

Sokaktaki köpek kadar gururlu ol bağır yüzüme

Öye değilmi bir açıklama bekler insan. Bunan karşı terk edilmenin acısını içine gömenler için Demet akalın; sevgilimi koluma takarım bebekte üç beş tur atarım olmadı birde sinema yaparım gördünmü bak ne çabuk unutkanım. gerçekten bu kadar çabuk unutulur mu yaranın acısı geçse bile illaki izi kalır di mi.

İsterdim yüzündeki çizgilerin her biri benle olsun, sende biliyorsun.

yanımda kal diye yalvarmıyorum ama gidersen çok kırılırım.

üzülürüm elbet bir iz kalır ama hayata sıkı sıkı sarılırım.

kendime hiç güvenim olmasa oturup sana yalvarırım.

yanlış anlama ama aslında ben çok güçlü bir kadınım. Sen gittin ama ben yıkılmadım. Seni seviyorum diyen birinin çekip gitmesimi yoksa delice sevdiğin ama bir türlü söyleyemediğin sevgilinin ellerinden akıp gitmesini izlemekmi daha zor. Ah bu şarkıların gözü kör olsunn

 
Toplam blog
: 21
: 1338
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

1967 doğumluyum. Evliyim. 2 oğlum var. MYO mezunuyum. Hayatı, insanları ve gezmeyi çok seviyorum. İş..