Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah şu tikiler...

Ah şu tikiler...
 

Hayatta beni daha çok neşelendiren başka bir varlık tanımıyorum. Sadece onlara doğru kafamı çevirmem Ata Demirer izlemişim gibi kıkırdamama yetiyor. Tikilerden bahsediyorum canım. Hani şu sadece iki ayak parmağını gösteren puantiyeli ayakkabılar giyen, bavulumsu çantaları (nasıl ağrımıyor bilmiyorum ama) tam dirsek bölümüne asarak dolaşan, genelde irice bir tokayla arkadan saçlarını dağınık topuz yapan ve boyunlarından eksik etmedikleri dev, sahte, inci taneleriyle süslenmiş kolyelerle doşalanlardan bahsediyorum...

Kendileriyle yakiiiinen tanışıyorum. Öyledir ki okuldaki arkadaşlarımdan birisi hariç hepsi öyle... Sanki sözlenmiş gibi oraya toplanmışlar... Okul kıyafetleri içinde nasıl tanıyorsun onları diyeceksiniz. Kolay soru. Şöyle ki gömleklerinin içine ayakkabıyla uyumlu renkte bluz giyerler. Yalnız dikkat edilmesi gereken bir nokta var. Bu bluzlar aslında yarıdan kesilmiş ve poponun üstünde gömlekten yarım metre aşağıda dururlar. Ayrıca bu trend çeşitli takı krayasyonlarıyla süslenebilir. Yalnız okul yönetimince alınma ihtimali olduğu için çok az kişi buna cesaret eder.

Okul kurallarında yazılan "Okul kıyafetinden başka birşey okulda giyilemez" kuralı ihlal ediliyor olsa bile, hocaların ikazlarına rağmen tiki kızlarımız "Aaaa hocam, eğer çıkarırsam içim gözükür, olur mu öyle" gibi bir cümleyle hocayı bitirirler. Tabii zavallı hoca ne bilsin aslında o bluzların yarıdan kesilmiş olduğunu... Söylemek bize düşmez ama yine de blogdaki öğretmenlere duyurulur. Belki sizin okulunuzda da vardır öyle tipler. Siz içlerindeki bluzu bir kontrol edin. Sanmıyorum tek akıllı öğrencilerin bizim okulda olduğunu...

Tikilerden liseye başladığımdan beri çekiyorum... Hepsi yakın arkadaşım olduğu için genelde bir sorunları olduğunda en aklı başında aradaşlarına gelirler. Niye şaşırdınız ki benimde bir çevrem var yani... Neyse arkadaşımdır derim yardım etmek isterim ama ne yazık ki sorunları beni aşıyor. Merak etmeyin, bu sorunlar ailevi veya sağlık sorunları değil. Soruları genelde "Ayyy Pınaaaar, sence bu bluzun rengi çok mu açık kaçmışşş?", "Sence yarın okula çingene pembesi giysem Coş kızar mı?" vb... Neyse fazla uzatmayayım, tikilerle ilgili soracağınız sorular olursa buradayım, yardıma hazırım... Merak ediliyor artık, her yeri sardılar çünkü... Hadi görüşürüz...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..