Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah şu veli toplantıları

Ah şu veli toplantıları
 

nesli57


Tıpkı çocuklarımız gibi kimimiz yürekli ön sıralarda kimimiz belki biraz vurgun yemiş gibi arka sıralara otururuz toplantılarda.... Aslında herkesin aklında aynı soru; benim çocuğun durumu ne acaba? Bir sıra gelse de sorsam ya da kimse duymadan, görmeden... Gündem bi şekilde geçildikten sonra istekler, şikayetler, sorunlar açıklanır fırsat buldukça...
Kızımın veli toplantısında bulunduğum bir sırada öğretmen sınıf sorunları ile ilgili konuşurken yanımdaki bir bayan" ayıp cd gösterilmiş sınıfta" dediğinde çok şaşırdım. Öğretmen duymamıştı bu söylemi sessiz söylendiğinden. Ne olduğunu sorduğumda ders ile ilgili bir cd olduğunu öğrenince şaşkınlığım kızgınlığa dönüştü. Çünkü vücudumuzla ilgili bir derste ergenlik ve cinsel organlarımız hakkında çocuklarımızın bilgilendirilmesi bu zamanda hala ayıp diye nitelendiliyordu. Bir şeylerin üstünü kapatıp, çocuklarımızın sokak kültürüyle duyup öğrendikleri yanlış bilgilerle büyümelerini mi istiyorduk. Bir çok ailenin çocuğunun cinsellik üzerine merak edip sorduğu soruları cevaplamadığı hatta cevaplayacak bilgiye sahip olmadığı aşikarken...

Bazen düşünüyorum ben çocuğumu doğru yanıtlayabilmek adına kendimi her türlü bilgiyle donatmaya çalışırken yanlış mı yapıyorum acaba... Doğru olan benim ve benim gibiler biliyorum aslında ama diğerleri bu zihniyette oldukça ne yarar onu bilmiyorum işte...

 
Toplam blog
: 20
: 592
Kayıt tarihi
: 08.10.08
 
 

1970 Ankara doğumluyum. AÖF İktisat bölümü Önlisans mezunuyum. Üç yıl Samsun İlk Adım Kültür Merkezi..