Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ahiret soruları 1 - (Tanrı gerçekten yüce mi?)

Ahiret soruları 1 - (Tanrı gerçekten yüce mi?)
 

Şeytana pabucunu ters giydirmeye çalışan bizler...


Değerli MB dostlarım. Biraz zihin jimnastiği yapalım birlikte, ne dersiniz? Biraz hayal gücümüzü esnetelim. Hepimiz için sorular hazırladım. İlginizi çekerse diğerlerini de yayınlayacağım elbette. Başlığa aldanıp “ahirette sorulursa cevaplarım” demeyin lütfen. Şimdiden hazır olursunuz, fena mı?

Katılımlarınızı bekliyorum. İşte ilk sorum;

Yalansız bir dünya hayal edelim. Çaresiz kaldığımızda mecburen itiraf ettiğimiz yalanlar değil ama. Çalınca, evet çaldım demek zorundasın. Aldatınca, aldattım diyeceksin. Öldürünce, ben öldürdüm. Hatta hayal bu ya, öyle bir organizma olsaydı ki bir suç işlediğimizde hemen alnımızda yazsaydı.

Yüce tanrı kainatı böyle yaratamaz mıydı? Bunu neden yapmadı?

a)- Haşa, bir bildiği vardır elbette.

b)- Evet! Keşke yalansız bir dünya yaratsaydı bizlere.

c)- Öyle yaratsaydı da insanoğlu bir yolunu bulur hallederdi.

d)- Öyle olsa daha iyi olacağı ne malum. Yaşanmayan bilinmez.

e)- Hiçbiri (lütfen açıklayın!)

 
Toplam blog
: 36
: 1267
Kayıt tarihi
: 25.05.08
 
 

İstanbul'da doğdu. Teknik Lise Elektronik Bölümünde okurken rakamlara olan ilgisini de keşfetti. ..