Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Ahmet Abi de geldi, bakın!

Ahmet Abi de geldi, bakın!
 

Bugün öğleden sonra mahallemizin hocasıyla beraberdik. Sohbeti dinlenilir bir arkadaş. Aç karnına üç tane çay içtiğim halde ikindi namazına kadar konuştuk . Sıkılmadım. Arada bir damarına basıyordum.

“Hani eskiden hutbede Allah indinde tek din İslamdır ayeti okunurdu! Duyduğuma göre kaldırmışsınız bu ayeti ! Avrupa Birliği karşı çıkmış!”

“Yoo! Ben devamlı okurum bu ayeti! Gelmiyorsun ki bilesin Ahmet Abi!”

“Ben bu Cuma gelsem söyler misin?”

“Seni görür görmez söylerim! Gel yeter ki!”

“Yalnız; geldiğimde bir de şunu ilave et!”

“Neyi?”

“Bakın Ahmet Abi de duydu geldi de! Dinimizin reklamı olur!”

“Vallahi derim!”

Bilmiyorum ne yapacağım! Yılbaşı hazırlığım da iyiydi. Erteleyeceğim mecburen!

Avrupa Birliğinin bu yaptırımını bu şekilde delmek bana zevk verecek!

Bu haftalık sadece!

Bir daha yok!

Cumayı Cumartesiye bağlayan gece yılbaşını kutlayacağım! Daha zevkli olacak!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..