Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '14

 
Kategori
Aile
 

Aile olmak

Aile olmak
 

Aile olmak


Aile olmak.... İnsanların üzerinde önemle durması gereken bir ......Durum, cümle, kelime,.... Hayatın ta kendisi.

Ailede çocuk, anne, baba ve kim varsa beraber yaşamak zorundadır. Bunun için herkese düşen görevler vardır. Peki biz ailede birey olamaz mıyız... Birey olmak kendin için yaşamaktır. Birey olursan mutlu bir aile bütünü olur musun? Biraz karıştırdık galiba, kafanız karışmasın .

Demek istediğim mutlu bir aile mutlu bir toplum demektir. Bunun temeli de kişinin kendi ve ailesiyle bütün olmasından geçer. Ailedeki herkesin görevi vardır. Bu bir şekilde paylaşılır. Ben 18 yıldır anneyim, eşimin eşiyim, abimin kardeşi, annemin kızıyım. Aynı zamanda BEN'im.

Durum böyle olunca da sabah kaltığınızda canınızın istediğini değil, yapmanız gerekeni yaparsınız. Makyajınız yerine evdekilerin kahvaltısı, Kuaför yerine mutfak alışverişi, gezmek yerine çalışma, akşam eve gidince ayaklarınızı uzatıp kitap okuma yerine yemek yapma ve diğer ev işleri, sohbet yerine eşinizin ve çocuklarınız bitmeyen şikayetleri... BEN BİREY OLMAK İSTİYORUMMMM içimdeki çığlık.

Siz bunları yapmazsanız aileniz mutlu olmaz..

Eşim, onun da çığlığı aynıdır çocukların olduğu gibi.... BEN BİREY OLMAK İSTİYORUM... Ama yok olamazlar. Gün içindeki bütün davranışlarında aile sorumluluğu vardır. Aslında her ailenin kendi içinde kuralları vardır. O kurallar bilinir. Evdeki küçük çocuğunuz bile bilir. Aile olmak büyük bir sorumluluktur. Mutluluk ve mutsuzluktur.

Yalnız şu da bir gerçektir: Ailedeki herkesin biraz da olsa görevlerinden kaçma şansı varken annenin asla yoktur. 

 
Toplam blog
: 8
: 399
Kayıt tarihi
: 22.12.13
 
 

1973 istanbul doğum yerim ve hala yaşadığım yer..... İşletme bölümü mezunu olan ben eşimin aç..