Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '20

 
Kategori
Aile
 

Aile Sıcaklığı Nedir ki?

Şu çok dillendirilen aile sıcaklığını hep merak etmişimdir.

Ben de aileyim ama dervişin fikri neyse zihniyetinden olacak ki belki sıcak ama ben hissetmiyorum.

Daha doğrusu böyle bir sıcaklığı anlamlı bulmuyorum.

Ha ev sıcak olsun anlamındaysa olsun tabi, kışta kıyamette. Ya da ocakta sıcak çorba, içimizi ısıtan.

Yani biraz sanki aile fertlerini birbirlerine karşı sıcak ve samimi olmaya zorluyoruz.

Sıcak denilen bu ortamda tarihin en büyük kavgaları oluyor, aile sıcaklığının hiç mi faydası yok?

Ana baba çocuk kardeş kan can birbirini seven ya da sevmesi gereken insanlardan oluşuyor belki bu yüzden…

Bazı ailelerde olmayabilir ben genel olarak böyle bir sıcaklık var mı onu merak ediyorum.

İhtimal ki özel ailelerdir, istisna yani. İki melek yuva kurmuştur…

Ben de iyi bir insanım keza eşim çocuklarım da; ama aile sıcaklığı dedikleri şeyi görmedim. Ha yazın pencereden güneş giriyor, o zaman biraz ısınıyoruz…

Yani yalan…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..