Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Akasya ağacında...

Akasya ağacında...
 

bilgibu.com


Tümden kapıyorum gözlerimi,
akasya çiçeklerinin kokusunda
zamansız soluklarının
nefesi var. 

Uzaklardan iki kuş ötüyor.
belli,
ötüşlerinde tanışmışlık var. 

Bir türlü hatırlayamadığım
Günlerdesin. Hangisi bilsem ne?
Çığırışların kulaklarımda kalmış.
Kuşlar gibi çığırışlarımız da
Tanışmışlık. 

Gözlerimi kapıyorum tümden,
tümden anımsıyorum…
İçimden senin sesin geçip gidiyor,
Alınıyorum. 

Akasyanın yaprağı ben,
Çiçeği sen olsan…
her baharda yeniden, yavrucağım yeniden
biz dal olsak, yaprak olsak, çiçek olsak
akasya ağacında. 

Çığırsak çiçek, çiçek.
Koklaşsak, bahar, bahar…
Akasya ağacında.
iki kuş olsak. 

Dudağının kenarında gülümseme gerçek.
Gözlerimi kapıyorum hepten…
İki kuş uzaklarda...
Kanat çırpıyor.
 

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..