Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Akıllı bir kadın mı arıyorsun? Pardon bayım!

Akıllı bir kadın mı arıyorsun? Pardon bayım!
 

Gece gizlice yemek yiyen masum insanlardık biz aslında.

Zamanla insanların değiştiğini düşünürüz,aslında sadece olgunlaşıyoruz. Herkes şanslıdır şu hayatta, tek farkı kimimize yüzüyle,kimimize ise kıçıyla gülüyor şans! Çocukluk işte kanıyor insan, sen masumluğuma ver bayım.

İyiyi kötüyü ben değil,sen değil, o hiç değil... Sadece el-alem bilir. Onlar yorumlar ve doğrular.Sana sadece onaylamak kalır. Bu dobralık felan değil bildiğin zorbalık! Yahu benim kararlarım, benim yaşantım,benim özgür iradem. Sanane be kadın. Hayır cehennem'e gideceksen beni niye sürüklüyorsun. Yakında burnumun diki diye bir kulüp kuracağım ve ne kadar kendi egosuyla yaşayan insan varsa toplayacağım. 

 

 

Akıllı Bir Kadın Der Ki;

Dostunu iyi seç, sevdiğini ise herşeyden çok sev ama oksijen tüpü muamelesi yapma allah aşkına!

Hayat miss,dostlar keyif verici, neyi kasıyorsun? İstediğin insanlar yanıbaşında değil mi zaten. Sus pus oturup beklemek te neymiş? konuş, anlamaya bak onu,anlam katıyorsa sana daha gerçek ne var hayatta, ne var korkup kaçıcak bunda? 

Sürekli sorun çıkartan arıza insan zorbalarından hoşlanmıyorum. Zaten kolay da arkadaşlık kuramıyorum. Yani birine başta sıcaklık duyduysam o benim için özeldir. İnancımı kaybettiğim zaman mantığım devreye giriyor ve vazgeçiyorum. Neden mi ? korktuğumdan değil, KEŞKE dememek için. 

Günlük hayatımızda mecburi ilişkilerimizi özetlersek ; Nazikçe gülümse, selamlaş, içinden küfret!

 
Toplam blog
: 15
: 802
Kayıt tarihi
: 11.02.14
 
 

PR'ci GittiGidiyor Mutlu ifadelerin peşinde... ..