Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Aklından geçenler seni acıtıyor, görüyorum...

Aklından geçenler seni acıtıyor, görüyorum...
 

Az önce şiirlerini çok sevdiğim Ahmet BEŞER’i yerinde bulamayınca çok canım sıkıldı, olanca keyfim kaçtı…

Bazı arkadaşlar yazılarını çekip sayfalarını kapatıp gidiyorlar. Bunlardan bazılarından haberdarız, bazılarından geç haberimiz oluyor, bazılarını ise fark edemiyoruz bile:(

Ahmet BEŞER

Sayfamda, ‘Yok böle bi güzellik’ kategorisinin oluşmasına sebep olan kişi ve bu kategoride ilk konuğum. Kızgınım kendisine. Öyle güzel şiirleri vardı ki bizi o güzelliklerden mahrum bıraktı…

Ermert REVSEN

Sevdiğim bir arkadaş. Birbirimizin sayfasına defalarca konuk olduk. Farklı bir çizgisi vardı. Zaman zaman yorumlarıyla yine karşılaşıyorum ama sayfasını kapatmasına gerçekten üzüldüm…

Uçan Kartal

Burada tanıdığım ilk arkadaşlardan. ‘Hani gitmesen diyorum’ dediğim keyifli bir arkadaştı…

Şükrüye KAYHAN- Nam-ı diğer Körfez Güzeli

MB sonrasında da İzmir’den tanıdığım, ‘en büyük kazançlarımdan biri’ diye nitelendirdiğim bir dost… Dostum olmasının dışında kendine özgü çok güzel yazıları vardı, keyifliydi. Kalmalıydı…

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=157054

… ve şu an gerçekten üzgünüm…

Bu isimler dışında hatırlayamadığım başka kimbilir kimler var... sayfasını kapatıp giden…

Gidene elbette ‘gitme’ denmez. Şarkıdaki gibi; saçma…

En büyük saçmalık ise; insanları bir şekilde gitmeye zorlamak…

‘Yok Böle Bir Güzellik’ kategorisinde ilk konuğum Ahmet BEŞER'den bir şiir

Aklından geçenler seni acıtıyor, görüyorum
Seni acıtan beni öldürüyor, biliyor musun!

Hergün bir gel-git bırakıyorsun avuçlarıma
Azalıyorum
Uzağındayım
Sana sarılsam kül olacağım sanki
Korkuyorum seni kaybetmekten
Her kalp atışım bir deprem

Asılı kalıyorum bakışlarına
Her yanım dökülüyor
Kırılıyor içimde bir şeyler
Kayboluyorum

Aklından geçenler seni acıtıyor, görüyorum
Seni acıtan beni öldürüyor, biliyor musun!

UMUTLAR HAYALLER TÜKENMEDEN

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=190098

Başka kim var giden?

:( İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..