Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '14

 
Kategori
Siyaset
 

AKP - Türkiye savaşı

Hayretle izliyorum;

Daha düne kadar "%50 oyu biz aldık, demokrasi budur, seçenlere seçilenlere saygı göstereceksiniz" gibi edebiyat yapanlar bugün çıkmış, "yapı bozuk bunlar bizi koltuğumuzdan düşürmek istiyorlar" falan filan... Nasıl bu kadar kör olabildik biz, nasıl bir yönetilme güdüsüyle yaşıyoruz hayret ediyorum...

Benzine zam yapıldığında; araba kullanmayalım diye yaygara çıkaran, ete zam yapıldığında 1 hafta et yemeyerek zammı geri çektiren bir ülkeydik biz, başardık bunu, ama bugüne bakıyorum. benzin 5 lira, et 30 lira...

Dünyanın en pahalı internetini, suyunu, elektriğini, doğalgazını, arabasını, telefonunu, benzinini ve sayamadığım birçok ürününü kullanmamıza rağmen halen ekonominin iyi gittiğini söyleyenlere ve buna inananlara şaşıyorum...

Dış borcun ne kadar olduğunu bilmeden IMF ye borcumuz bitti diye sevinenlere şaşıyorum.

Devlete para kazandıran yada gelecekte kazandıracak olan bütün işletmelerin sadece bugün para kazanmak için özelleştirilmesine sevinenelere şaşırıyorum.

HSYK yı kendi istediği gibi düzenleyip buna rağmen pislik ortaya çıktığında yanlış yapmışız diyenlere ve buna inananlara şaşırıyorum. 

Ergenekon, balyoz, şike davalarında "ben bu davanın savcısıyım" diyen başbakan neden kendisiyle ilgili en ufak bir soruşturmada, yaygara koparabiliyor mağduru oynayabiliyor.

Emniyet yapısını bir gecede değiştirebilen bir hükümet, MİT müsteşarını bir gecede kendine bağlayan bir başbakan varken, biz nasıl çıkıp demokrasiden söz edebiliriz.

Bizi % 50 destekliyor demeyi demokrasi sanan insanlar neden diğer %50 nin onları desteklemediğini anlamak istemiyor. Komşunu şikayet et diyen bir başbakandan, güneydoğuda kürdistan kurulmuşken, tüm ülkeyi birleştirmesini nasıl beklersiniz.

 
Toplam blog
: 2
: 129
Kayıt tarihi
: 15.07.11
 
 

1976 İstanbul Doğumluyum. Fenerbahçe taraftarıyım. Kitap okumayı film seyretmeyı arada tiyatroya ..