Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Borsa Mühendisi Serdar Şimşek

http://blog.milliyet.com.tr/borsamuhendisi

23 Ocak '19

 
Kategori
Spor
 

Albayrak Eleman mıdır?

Değerli Milliyet okurları

Daha önceki yazılarımın aslında bir devamı olarak bu yazıyı yazmak istedim. Önce "Fatih Terim Kovulacak mı?" sonrasında " Şampiyon Belli mi?"  ve son olarak da "Forvet Krizi ve Kriz Yönetimi" bloglarım ile bazı sorulara cevap aramaya çalıştık. Galatasarayın Forvet Krizi artık bir cehennem haline gelmişken, adım adım bu yazılarımız da bugüne nasıl gelindiğini daha net açıklamış oldu ve maalesef ki haklı çıktım.

Lütfen Ünal Aysal dönemini hatırlayın. Takım şampiyon olmuş, üstüste 3. şampiyonluk gelecek ve 4. yıldız takılacak. Sonrasında ne oldu, birden Fatih Terim kovuldu. Sebep?  Çünkü Fatih Terim de bir ELEMAN idi. En azından Ünal Aysal öyle dedi ve Fatih Terim de evet elemanım dedi, neferim dedi ve koskoca Galatasaray çok şey kaybetti. Herkes Fatih Terim gibi bir ismin elbette sıradan bir eleman olmadığını bilir ve biliyordu da. Galatasaraya o an için tam 6 şampiyonluk kazandırmış yani bir tane Yıldız ı tek başına takmış bir efsaneden söz ediyoruz. Şimdi siz bir Metin Oktay efsanesini görmemiş olsanız bile eleman diyebilir misiniz? Düşünün kü bu olaylar sonrası Real Madrid den 6 yemiş ve sonrasında çıkıp Beşiktaşı ilk yarı 1-0 geriye düştüğü maçta hem de deplasmanda skor olarak 1-2 yenmiş bir takım var iken Fatih Terim antremanda işinin başında iken kovmak da neyin nesidir? Yıllar bu soruyu sormadık mı? böyle bir başkan ve böyle bir teknik direktör var iken tekrar bir Avrupa Şampiyonluğu hayal değil diye düşünmedik mi? Bugün bile hala aklımızın bir köşesi orada değil mi? Hani aslolan Galatasaraydı, ama kişisel hırslar uğruna kaybeden koskoca bir camia olmadı mı?

İyi de bunları neden anlatıyorsun der gibisiniz. Sizin bir şirketiniz var ve diyorsunuz ki satın alma yetkilisine " git şu ürünü araştır en uygun fiyat vereni bul ondan al" veya en kalitelisini al getir. Ya da İnsan Kaynakları müdürünüze diyorsunuz ki "git bana bir mühendis bul, şöyle şöyle özellikleri olsun, bu işte uzman olsun".  Bu işi de şu güne kadar hallet. Normal di mi? Peki bu elemanınız! gidiyor teklifler alıyor sonra geliyor diyor ki teklif almıştım bir çok görüşme yaptım ama ürün kalmamış. Diğer İK müdürü geliyor diyor ki bir çok mühendis buldum, görüştüm birinde karar kıldım ama çok yüksek para istedi, bütçemizi aştı ben de almadım. Diğer bir aday vardı onu aradım o da yüksek istedi bir diğeri de başka iş bulmuş. Sonuç ne? ortada ne ürün var ne de mühendis? Siz bu elamanlarınızı! kovmaz mısınız soruyorum? üstelik bunlar bu hatalaları daha önceki 2 dönemde de yapmış. Kovarsınız di mi?

Şimdi gelelim konumuzun başlığına? Abdürrahim Albayrak Galatasarayın bir elemanı değil midir? Bu kişi Metin Oktay dan Fatih Terim den büyük müdür? Büyüklükten artık neyi kasdettiğimi biliyorsunuz. Galatasaray da özel bir kurum olduğuna göre üst üste başarısızlıklara imza atmış birisini niye kovmuyorsunuz? üstelik başarılı olanlar bile zamanında kovulmuşken bu kişinin torpili nereden gelmektedir? Albayrak 1 hafta içinde 3 kez taraftarla dalga geçmesine rağmen neden uyarılmamıştır? Albayrak önce " transferleri biz de merak ediyoruz" demiş, sonra maçta transfer için "OK" işareti yapmış ve son olarak bugün de " Tetteh burada" diyerek taraftarın taleplerini ve milyonların aklındaki soru işaretlerine bir cevap verememiştir. O zaman Albayrak neden kovulmamaktadır ya da görevden el çektirilmiyor?

Sonuç olarak önceki yazılarımda yazdığım şekilde:

1- Galatasarayın bir planı hatta plansızlık karşısında bile krizi yönetecek bir ekibi yok

2- Fatih Terimi göndermeye çalışıyorlar acaba sorusu hala aklımızın bir ucunda

3- Başakşehirin şampiyonluğu belli de ondan mı transfer bu şekilde cıvıklaştırılıyor? öyle ise çıkın bir açıklama ile bu sene ileriye yatırım yapacağız, borçları ödeyeceğiz, mevcut kadro ile gidebildiğimiz kadar gideceğiz deyin.

4- Taraftara açıklama yapmamak şeffaf olmanın verdiği bir rahatlık mıdır? Yoksa yönetim zaten bırakmayı mı düşünüyor

Daha fazla uzatmadan yazımı sonlandırıyorum. Çünkü forvet krizi daha çok şeye de gebe olacak gibi gözüküyor.Yazılarımı paylaşırsanız çok sevinirim

Saygılarımla

Serdar Şimşek

 

 
Toplam blog
: 98
: 237
Kayıt tarihi
: 18.08.10
 
 

Herkese selamlar, Ben Serdar Şimşek. İzmir Ödemiş doğumlu olup, Elektronik mühendisi, işletme Lisan..