Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldatan kadının bahaneleri

Aldatan kadının bahaneleri
 

Mutlu olmak kolay değil, mutlu olmayı bilmeyince kadın ne yapar? Mutluluğu aramak için yola çıkar. Yalanlar ve toz pembe hayaller onu mutluluğa götürecek zanneder, kısa sürede olsa ruhunu tatmin etmek için bir çok şeyin peşinde koşar. En büyük hataları ise kendilerini tanımıyor olmaları, insan önce kadın olsun erkek olsun kendini tanımayla ve önce kendini sevmekle başlamalı hayatına. Başkalarını mutlu edeceğim ve sonra da ben mutlu olacağım diye bekler durur, sen eğer karşındakini bir şeyler bekleyerek mutlu edeceksen ne yazık ki yanılgıyı ilk burda yaparsın. Mutlu olmak istiyorsan önce kendini mutlu et, sen istediğin ve karşılık beklemeden yap ne yapacaksan. Ben eşime iyi davranırsam ve onun hoşuna gidecek onun zevkine hizmet edecek bir çok şey yaparsam sonra bende mutlu olurum diye bekleme. Hayır ben bunu yapıyorum fakat karşılığında bana hiç bir şey yapmayabilir, buna mecbur değil, bir yaptırım istemiyorum ondan diyebildiğin noktayı yakalaman lazım. İyilik yapmak bir alış veriş değildir, karşılıklı olursa elbette çok daha dorukta olur fakat tek taraflı yaparsan da bir şey kaybetmezsin.

Gelelim konumuza, bu hatunlar genelde kocaları yüzünden aldattıklarını üstüne basa basa söylerler. "Bu adam var ya bu adam beni bu kadar yanlız bırakmasaydı bende böyle olmazdım" bak bak, ne güzel ya demek herşey yolunda olunca sende yolunda olacaksın, eee o zaman herkesin bir bahanesi var sapıtmak için öyle mi? Be hey cahil kadın! sen neden birilerine bağımlı yaşamak zorundasın? Kocan seni aldattı diye sende git onu aldat, kocan sana bakmadı diye sen de git illegal yollardan geçinmeye çalış. Senin aklın fikrin yok olabilir fakat karşındakileri kandıramazsın, seni dinlerler hatta sana hak veriyormuş gibi bile görünüp sana acırlar fakat onların istediğini verene kadar, sonra onlar yoluna gider ve unuturlar hatta hiç duymamış gibi yaparlar, zavallı sen hevesleri geçincede başkaları gelir yine çark devir daim yapar. Kocandan memnun değilsen boşan, seni yanlız bıraktıysa adamı terk et ne bileyim bir başkasının metresi olmak zorunda mısın?

Malesef yalan yanlış bir sürü insan, yalan yanlış bir sürü bahanelerin peşinde koşuyorlar, inancı söylemde yaşarsan sana da söylemde yardım etmenin ötesine geçemez zaten. Bahanelerine bende bir şeyler ekleyeyim o zaman, "sen neden mutlu olayasın, sana bunu yapmaya kimsenin hakkı yok" hadi sıkılma birazda bunlarla oyalan, boş ver be zaten bir yerde sende tıkanırsın, tıkandığın noktayı da görür müsün yoksa görmezden mi gelirsin o sana kalmış, fakat yolun yol değil, ben sana acımıyorum, kendine acımayana başkası acır mı?

 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..