Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nasıl bakarsan öyle görürsün

Nasıl bakarsan öyle görürsün
 

Bakmak ve görmek tamamen ayrı ayrı şeyler. Nasıl bakarsan öyle görürsün, her zaman iyi tarafına bak derler ve bizden bardağın dolu tarafına bakmamızı isterler. Olumsuzlukları görme, bir yanlışa bu kadar dikkat etme, karşı tarafın iyi yanlarına bak. Evet böyle yaparsan zaten sorun çıkmaz, böyle bakarsan yani bardağın dolu tarafına yoğunlaşırsan neden problem olsun ki. Bu tamamen anı yaşamakla ilgili, bu tamamen yanlışları örtmek hataları görmezden gelmekle ilgili. Oysa ki bardağın dolu tarafına odaklandığımız kadar boş tarafına da bir o kadar yoğunlaşmamız gerektiğini düşünüyorum. Şu an mutlu olmak ileride bize neler hazırlıyor hiç düşündünüz mü? Ben düşündüm, ben bardağın boş tarafına bakarak ileride bu bardağın hiç dolu tarafı kalmayacağını ve o zaman ne yapacağımı bilmediğimi düşündüm. Tabiki bu benim kurgum lakin düşünmeden saf saf yaşamak işime gelmiyor, galiba ben garanticiyim bu yüzden de korkuyorum. Bu ilerisi için hiç bir fayda sağlayamaz, inancım bunun böyle olduğunu söylüyor, kadere inancım çok fazla, yaptığım tercihlerin de hayatıma nasıl bir artı olarak geleceğini biliyorum. Lakin tedbir bizden takdir Allah'tandır. Ben elbette gücümün yettiği kadar sorumluyum, tedbir almak adına herşeyi ince ince düşünmek zorundayım.

Bazen beni çok üzüyor baktığım şeyi görmek, bu malesef benim elimde değil ve sonucu ne olursa olsun üzülmektende mutluyum, aman Allahım ya bakıpta göremeseydim ki öyle çok anlarım oldu. Öğreniyorum işte hayatta bir okul değil mi? nasıl olsa öğretiyor öyle ya da böyle. Kafanı duvarlara vuracak kadar sana öğretiyor, ne biliyorsan hepsinin yanlış olduğunu da öğretiyor. Zaman geliyor hiç bir şey bilmediğini ve hiç bir şey ifade etmediğini görüp kendine tahammül edemiyorsun. Vücut yaralarını iyileştirirken senden yardım istemiyor fakat sen gönül yaranı sararken vücudunu baya bir hırpalıyorsun. Bedenini hasta edecek ve onu artık kendini onaramayacak hale getirene kadar çabalıyorsun, bazen de haddini aşıp onu imha ediyorsun, sırf gönlün istedi diye yapıyorsun bunları.
 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..