Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgimi anlatacak kelime yok mu?

Sevgimi anlatacak kelime yok mu?
 

Seni seviyorum

Bunu anlatmak

En uygun kelimeleri bulmak için, kaç sayfayı yırtıp çöpe attım bilir misin?

Anlatmak isteyip de çaresiz kaldığım cümlelere kızıp, kaç defa sildim

Silgiler bile isyanda

Tamam işte budur diyerek, gönlümdekini en güzel anlatan sözcüklere selam dururken son anda vazgeçtim,

Sonra

Orhan Veli'yi hatırladım bir şiiriyle...

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.
Diyordu...

Düşündüm... Ben kimim ki bulayım ,koca şair bulamamışken sana ve sana duyduğum sevgiyi anlatabilmek için en uygun sözcükleri .

Zaten aşkın tam karşılığı olan kelimeler var mı ki sözlüklerde...

Bildiğim tek şey var seni sevdiğim.

Sorgulamadan neden diye

Bilmeden cevaplarını.

Tek bildiğim en kötü

En sevilmeyecek anlarında bile sana yeniden aşık oluyorum.

Sorsa biri neden?

Anlat biz de öğrenelim diye

Cevabım tek

Onda kendimi görüyorum

Saf , riyakarsız ve olduğu gibi...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..