Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldatılırım korkusuyla evlenemiyorum

“34 yaşında bir kadınım. Fakültede dört yıl boyunca arkadaşlık yaptığım gençle, okulum biter bitmez evlendik. Onu çok seviyordum, ne yazık ki onun da beni sevdiğini sanıyordum.

Henüz 3 aylık evliyken bir gün eve erken döndüğümde gördüklerim beni şoka uğrattı. Kapıyı açıp içeri girdiğimde onu yatak odamızda, hem de bir yakın arkadaşımla yakaladım.

Hiçbir şey söylemeden ağlayarak evden ayrıldım. Bir kaç gün içinde de boşanma davası açtım. Eski eşimden boşandıktan sonra hiç kimseyle ilişkim olmadı.

Kendimi tamamen işime verdim. Çok başarılı oldum. Artık bir yuva kurmayı ve çocuklarımın olmasını istiyorum. Ancak korkumdan hiçbir evlenme teklifini kabul edemiyorum.

Aradan yıllar geçmesine rağmen ‘Yine aldatılırım’ korkusuyla evlenemiyorum. Bana ne önerirsiniz?"

***

Değerli okurum Yaşadığınız sorunu genelleştirdiğiniz ve devamlı aynı sorunu yaşayacağına dair inanç oluşturduğunuz anlaşılıyor.

Bir de eşinizin birlikte olduğu kişinin sizin yakın arkadaşınız olması güven duygunuzu iyice zayıflatmış.

Bu sorunu çözmenizin en doğru yolunun psikolojik yardım almanız olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle zaman kaybetmeden bir uzmana başvurun. Umarım bir an önce bu sorunu aşar ve mutlu olabileceğiniz bir evliliği gerçekleştirirsiniz.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..