Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '21

 
Kategori
Müzik
 

Aleyna'nın sırrı

Şubat ayında yayınladığı ilk global projesi 'Retrograde'nin ardından uzun bir süredir Amerika'da DJ ve prodüktör Dİplo'yla birlikte çalışmalar halindeydi. 2 yıldır üzerinde çalıştığı yeni Türkçe şarkısını tamamladı ve geçtiğimiz hafta DMC & Warner iş birliğiyle 'Sır' yayınlandı. Sözü ve müziği kendisine ait şarkısının düzenlemesi de olayın baş kahramanı Diplo'ya ait. 
 
'Sır'ın arifesinde; video klibinde yer alan robotla birlikte mizahsen ve renkli bir lansman partisi yaparak evlendi. Bu zamana kadar bir çok müzik lansmanları yapıldı, davetlisi de oldum; ilk kez bu kadar değişik zekice bir tanıtım olmuş. Zekice diyorum yanlış anlamayın. 
 
'Sır' hakkında biraz çekincelerim vardı; bir çok şarkı yayınladı acaba Aleyna müziğini bu kez keşfedebilcek mi diye.. Neden böyle diyorum çünkü daha henüz yolun başında hedefine henüz ulaşmış değil.. Bu biraz eleştiri oldu ama durum bu. 'Sır'da o potansiyeli bu sefer gördüm, tüneli ucunda bir ışık görüldü. Bu benim fikrim. Kimi sever kimi sevmez.. Bakın çok iyi demiyorum. 'Sır' Aleyna için yeni bir başlangıç çalışması olarak görüyorum. Tabiki bestelerini yapsın ama bir çok müzisyenden destek almasında fayda var..
 
 
Pozitif şarkı
 
'Aksiyondayım' ve 'Kader Utansın' son şarkılarının ardından üretime devam eden Gökçe, Pasaj Müzik etiketiyle sözü ve müziği kendisine ait 'Gel Çiçek Açalım'ı yayınladı. Gökçe yeni şarkısında; 'istediği kişiyle olamayan onu unutmak için ve kendi iç huzurunu bulmak için, ruhuna iyi gelecek her şeyi denemiş bir aşığın yaptığı çağrıyı anlatan sıcak bir şarkı. Poyraz Kılıç düzenlemesi ve Gökçe'nin fresh vokaliyle yazın ortalarında pozitif enerji aktaran bir çalışma.
 
 
 
Sen & Ben
 
Mayıs ayında yayınladığı ilk stüdyo albümü 'Zeynodisco'nun ardından sürpriz bir şarkı daha bizimle. Hype Music etiketiyle yayınladığı sözü, müziği ve düzenlemesi Serhat Şensesli'ye ait 'Sen & Ben'i yayınladı. Yakın bir tarihte Tolga Akış'la dünyaevine giren şarkıcının hazırlık süreci ve düğün görüntülerinden oluşan tatlı bir video klip yayınladı. Klibi çok beğendim ama şarkı şimdilik sarmadı ne yazık ki.. 
 
 
 
Neler dinledim?
 
- Aleyna Tilki - Sır
- Gökçe - Gel Çiçek Açalım
- Zeynep Bastık - Sen & Ben
- Can Baydar - Yine
- Kaset - Yeniden Başlarım
- Madrigal - Seni Dert Etmeler
- Fikri Karayel - Ne Güzel Oldu
- Ayşen Birgör - Korkak
- Bengisu - Tarumar
- Merve Özbey - Yerle Yeksan
 
 
 
furkancanhazar@gmail.com
 
 
 
Toplam blog
: 140
: 151
Kayıt tarihi
: 20.08.16
 
 

Popular Culture ..