Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Allahın kuruşu...?

Allahın kuruşu...?
 

Pardon! Pardon....


Wikileaks'in yayınladığı belgelerden biri; Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın İsviçre'de, 8 ayrı bankada hesabının varolduğu söylentileri tüm dünyayı sarsmış.  

"O" dünyadan olmadığımdan sarsılmadım şahsen.  

"Bal tutan parmağını yalarmış" demezler mi?  

Dediler bile.  

"EŞEK ÖLÜR ESERİ KALIR.  

PARDON! PARDON" bile dediler.  

Gün geldi devran döndü...  

"Şu bankalarda Milyon Dolar'ı var" denince...  

"Allahın kuruşu bile yok o bankalarda" dedi Recep Tayyip Erdoğan.  

Sahi? "Allahın Kuruşu" ne ola ki?  

Allah müstehakını versin Wikileaks senin. Hay senin bilgine, belgene de...  

Haa bu arada sormayı unuttum! Kimsin sen, neyin nesisin, kimlerdensin Wikileaks?  

Eşek olsan ölürsün, eserin kalırdı...  

Pardon... Pardon. Yazmak istediğim ama bi türlü "o" sadede gelemediğim "Allahın bi kuruşu bile yok o bankalarda" diyen başbakan Recep.T.Erdoğan'ın sözlerine.  

"Allahın bi kuruşu bile yok o bankalarda" dedi.  

*Allah; doğrunun yanındadır.  

*Allah; gümüş kapıyı kapatırsa altın kapıyı açar.  

*Allah; kulunu kısmeti ile yaratır.  

*Allah; sabırlı kulunu sever.  

*Allah; uçamayan kuşa alçak dal verir.  

*Allah; Dağına göre kar verir.  

Pardon! Pardon bir de Allahın bildiği kuldan saklanmazmış...  

Ne bal tuttum ne parmağımı yaladım. Hep korktum Allahtan korkmayandan. Eşeğim bile olmadı ki "sağlam kazık" arayayım.  

İlle de merak ettim. "Allahın kuruşu var mı diye?  

Gülriz Yiğit  

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..