Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Alo; size 5 adet Elmalılı Hamdi Yazır'ın Kur'an mealini göndermek istiyoruz!...

Alo; size 5 adet Elmalılı Hamdi Yazır'ın Kur'an mealini göndermek istiyoruz!...
 

Telefonum çaldı, açtım. “ Biz Elmalılı Hamdi Yazır’ın Kur’an mealini ücretsiz gönderiyoruz” diyen adeta otomatiğe bağlanmış ses.

“Siz kimsiniz “ dedim.

“Evimde Kur’an olmadığını” nasıl düşünüyorsunuz diye soru sordum.

“Telefonumu kimden aldınız?” diye sordum!

“Müslüman mahallesinde salyongoz satmaya kalkışıyorsunuz” dedim...

Tak kapandı telefon.

Tekrar tekrar aradım, telefonlarıma kimse çıkmadı.

118 şeyisine sordum!

Sesli mesaj bıraktım “aradığımda acın telefonumu” diye..

Arayanın kim olduğunu sordum 118 şeyisine!

“..telefon gizlendiğinden vs,vs kime ait olduğu bilinmediğimden..”

Tekrar tekrar aradım.

‘Sesli mesaj bırakmam konusunda yönlendirdi operatör!’

Sesli mesajda bıraktım “telefonlarımı açın, yanıt verin” diye not bıraktım...

Ve aradan neredeyse bir gün geçti. Bu yazıyı hazırlarken tekrar ilgili numarayı aradım.

Efendim ‘Bursa’da bilmem ne şeyisi’ imiş. Telefonla konuşurken aldığım notlarıma baktım  “Bursa ... dağıtım evi” imiş. Telefonda konuştuğum bayana “Kim bu haddi kendinde görüyor, bu işi finanse eden kim, devletten ne kadar ihale götürmüş” sorularını sordum ve yanıt alamadım. Zavallı, beli ki ‘ücret karşılığında”  bu işi yapıyor. Konuşurken “Benim evimde Kur’an olmadığını kim söyledi”?, Siz kim siniz ki bana “5 adet Kur’an gönderme hakkını kendinizde görüyorsunuz?” sorularını yönelttim. Tabi doğal olarak yanıt alamadım!

 

Şimdi Cunhuriyet’in savcılarına soruyorum! Benim telefonuma bir şekilde ulaşarak bana ‘Kur’an göndermek’ için arayan hödükler kimdir?

 

Bana ‘Kur’an göndermeye’ kendini muktedir sayan zevat bu işin finansmanını nasıl karşılıyor?

 

Benim evimde Kur’an olup olmadığı hakkında yargıya nasıl varmış?

 

Açıkça ‘din istismarı olarak gördüğüm’ bu eylemin kim tarafından yapıldığını, finansörlerinin kim olduğunu Türkiye Cumhuriyeti yurttaşı olarak bilmek en temel hakkım.

 

Ey Cumhuriyet savcıları, en kısa zamanda yanıtlarınızı bekliyorum. Bursa Cumhuriyet savcısı özellikle bu yazı sizin dikkatinize! Çünkü Bursa merkezli bir oluşumun beni aradığı, telefon numarasının da “05321582806” olduğunu dikkatinize sunuyorum. Savcılığınızın beni arayanın kim olduğu, arayanları destekleyen/FİNANSÖRÜN KİM OLDUĞU HAKKINDA BU ÜLKENİN YURTTAŞI OLARAK BİLGİ iSTİYORUM!

 

Anlaşıldı mı?

 

Do you anderstand me, Bursa Cumhuriyet Savcılığı?

 

Özetleyeyim; beni malum numaradan arıyorlar, bana 5 adet Kur’an vermek istiyorlar! Bende Cumhuriyet ülkesinin yurttaşı olarak ‘kendinde bana Kur’an verme cüretini gören’ hödüklerin kim olduğunu bilmek istiyorum! Anlaşıldı mı?

 

Bu bir suç duyurusudur!

Yurttaş olarak beni arayan ‘hödüklerin’ kim olduğunu ve de neye hizmet etmek istediklerini anlamak istiyorum.

Do you anderstand me Bursa Cumhuriyet savcısı?

Anlaşıldı mı?

 

Answer! (cevap ver!)...

 

 

 

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..