Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '07

 
Kategori
Anılar
 

Aloooo kimse yok mu??

Aloooo kimse yok mu??
 

"Süreyya telefon sana" dediler yıllar öncesinde bir gün, en genç zamanım ceylan gibi sektim telefona.

Yeni işe başladığım kurumda, aldım ahizeyi bir delikanlı, utangaç biraz çekingen baktım ilanı aşk ediyor, beni işe gider gelirken görüyormuş da, bende farkında imişim de, beni tanımak istiyormuş da, ciddi imiş de... Kim bilir kaç gündür bir cesaret toplayıp bana bu telefonu etti... E e e bende taş değilim de, sorup soruşturuyorum arada, nerede görüyormuş beni hangi semtte gidiyormuş çocuk umutlandı bu sözümü duyunca .

- Keçiören, dedi

- "Amanın" dedim zavallı çocuk, boşa gitti tüm emekler bu ben değilim aynı serviste çalıştığım diğer Süreyya ya baktım, seslendim, muzip bir gülümseme ile

- Süreyya, telefon sana… Nerden nereye..

Bu gecede cep telim iki kez kısa aralıklarla çaldı, uykunun o en tatlı yerinde iken önce, aldırmadım, sonra aklıma gelen birçok senaryo üzerine kalktım baktım hadi, dedim kimmiş bir bakayım.

Telefon çalması ile birlikte, "İmkansız aşk" dizi müziği başlamasın mı? Amanın, dedim yine bir başka kızı ararken beni aradılar, kapattım.

Ardından tekrar çaldı, kaba bir erkek sesi, küfürlü "nasıl konuşmadan kapatırmışım"...!!!! Onların evini nasıl rahatsız edermişim?? Suç bastırıyor ya da kötü ruhunun yansımasını bana geçirmeye çalışıyor aptalcasına kibar davranıyorum.. Yok bu onun dili değil, sanırım küfür gerek ama benim küfürüm den ne olacak? Bir gün yeğenim eve koşarak gelmiş.

- Anne bana çok kötü küfür etti çocuklar, diye annesi merak etmiş ne dediler diye, "söyleyemem anne" demiş.. Kulağına söylerim ancak (evde de annesi ve yeğenim var dikkatinizi çekerim) söylenen söz "aptal kemik torbası" benimkide bundan farklı olmazdı sanırım. Oğlum, aldı telefonu bundan sonraki iki çalış sonrası o an istediği küfürleri istediği lisanda söyledi ve bugün bekliyorum, ne zaman tekrar arayacak?

Ne biçim bir ruh yapısıdır bu, terbiyesizlik ya, arayan şahsa askerde bir oğlum olduğunu gece çalan telefonda ilk oğlumun ve gurbetteki yakınlarımın sağlığı ile ilgili bir haberdir diye açtığımı söyledim insanı seviyorum hep ılımlı bakıyorum, ama bunun mazereti yok... Üzgünüm, beni geceleyin rahatsız eden ve küfreden yabancı, seni sevemedim..

Sevgiler... Biliyorum ki; bunlar fazla değiller... Allah ıslah etsin bunları..... Güzel sımsıcak bir gün dilerim....

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..