Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Altı adım

Hayat dediğin nedir ki? Vahşi yaşamda ki ormanlar koca kentlerimiz. Yazlığımız ise karanlık, ıssız, yolunu bizden başkasının bilmediği bir mağara. Sosyal hayata bulaşanlar ise mağarasından çıkmış bir ayıdan başka nedir ki?

Nasıl oldu anlamadım ömrüm 17 seneyi doldurdu. Şaşırmıyor değilim kendime; hem geçen zamanın nasıl geçtiği şaşırtıcı hem de benim gibi bir adamın ölmeden nasıl 17 sene yaşadığı.

Ben özgürlüğümden altı adım yukarıda yaşıyorum. Elimde bir kazma, ayaklarımın altında ki toprağı kazıyorum. Hedefim altı adım aşağı inmek, amacım altı adım aşağıya, özgürlüğümün tam yanına yalnızlığımı gömmek.

Günahlarım boyumu aşmış belki de. Ciltler doldurdum umursamazlığımla. İncinmiş bir yalnızlık var elimde. Yer kabuğuna olan mesafesini bildiğim ama nerde kazı yapacağımı bilmediğim bir de özgürlüğüm var, bir yerlere gömülmüş. Arayıp bulamadığım bir nesne, somut.

Özgürlüğüm, bilmiyorum, evet altı adım altımda ama hangi parçamın altında bilmiyorum. Ben binlerce parçaya bölünmüş, her parçam başka bir yerde. Hanginin altını kazmalıyım, bilmiyorum. Ben bir ayı koca şehirde mağarasını kaybetmiş.

Ben bir tutsak özgürlüğü bedeninin altı adım altına gömülmüş. Biliyor, özgürlüğü bedeninin altı adım altında ama bedeni binlerce parça. Hangi parçamın altı adım altında.
 
Toplam blog
: 28
: 637
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Adana'da lise öğrencisiyim, yazılarımı amatör olarak canım istediği günlerde yazıyorum. Genelde habe..