Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Altından aşk fışkırır

Altından aşk fışkırır
 

__________________________________________________________________________________________________________


Seni beni gül suyunla yıkadılar
Beni seni meye daldırıp çıkardılar
Alkol oranı yüksek bir bulut
Dökünce gözyaşlarını üzerimize
Yol çeviren olur yalnızlık
Kaçınılmaz
İki ölümlü
Bir
Kaza


Kara kaplı defterden
Savrulurken dökülür sözün
Bir kırıntılı hüzün…
Güze nasıl da vuruluyor insan
Bülbül ötmekten yorgun
Gülşende gül buduyor bağban
Saçlarımızdan düşer yıldızlar
Ay gül yüzünü saklar
Deşme usta közün!
Yara ucundan deşme
Kalkarsa ince kabuk
Altından aşk fışkırır


Seni beni meye daldırıp çıkardılar
Beni beni küllü suyla yıkadılar
Hiç anlamadı yabancılar
Karıncalar yuvalarına
Ekmek yerine yas taşır
Yerin altında
Sonsuzluk yolcuları
Titreşir âlem-i ervahta
Taze gül yaprakları


Yaz Alaz’ım
Yazalım Nil’im
Buğuevli sesinden
 Esrik yağan yağmurlarla
…Yürüyelim… Kadim…
O saki hem, o dünyada
Dip dorukta dönüyor 
Durulmaz başım
 Bir ayıldın,  bir ayılamadım
 Bana bir kadeh daha
Şiir şarabından verin

 

Seni seni meye daldırıp çıkardılar
Seni beni yeşil sabunla yıkadılar
Ey gazellere yek âvâz,  hani aynı güzellikte olan 
Hani kara toprağım, hani bembeyaz şehvetim
Ben senden hala ayrılamadım, ayrılamam 
Seni ne çok sevdiğimi bilmesinler
Uyuyanlar derun uykularında, söz ar/sızı
Dönüşü yok bu buzlu yolların…
Oylumlu mermer mezar taşı, hep duacı
Başında gözü yaşlı bekleyen
Sadece benim…
 


Nil Alaz

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..