Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Amacımıza giderken değerlerimiz değil midir bize yoldaşlık eden

Herkesin amacı vardır.

İster şekillensin ister şekillenmesin.

Mutlaka bir amacı vardır.

Amacımıza doğru hareket ederken,

Bizi tutan, yön veren, dengeleyen değerlerimizdir.

Değerlerimiz kimine göre saygı, kimine göre dostluk, kimine göre sadakat, kimine göre dürüstlüktür.

Herkesin değişir.

Amaca giderken değerlerimizi gözardı edersek.

Amacımıza ulaşsak dahi mutsuz oluruz.

Onurlu bir kişiyseniz, düzgün olmayan yolla zengin olursanız mutsuz olursunuz.

Ama değerlerinizin içerisinde onur yoksa mutlu da olabilirsiniz.

Değerlerimiz çok küçük yaşta şekillenir.

Genellikle anne, baba ve çevredir etken.

Benim değerlerimde ise saygı, güveni sadakat ve dürüstlük yatar.

Bilirimki hangi amaca hizmet edersem edeyim.

Değerlerimle hareket etmezsem yolun sonunda mutsuz olurum.

Bu nedenle kariyer atlarken dahi bu yolumu hiç bozmam.

Hayatımda kimi zaman atladım.

Kimi zaman durdum.

Çok istediğim şeyler oldu.

Amaçlarıma ulaşmak isterken.

Hiç bir zaman çizgimi bozmadım.

Nedenine gelince.

Bildimki o amaca erişsem dahi mutsuz olacağım.

Yine gerçekleştirmek istediğim amaçlarım var.

Belki yıllar geçecek.

Belki de hemen gerçekleşecek.

Ama hep değerlerim ön planda olacak.

İlişkilerimde saygı, güveni sadakat ve dürüstlüğü hep bekleyeceğim.

Şunu biliyorum ki,

Eğer amacımı gerçekleştiremezsem.

Benim seçeneğim olacak.

Çünkü her yol mübahtır deyip.

Gerek özel hayatımda, gerekse iş hayatımda,

Değerlerimi çiğneyip geçerek.

Kendimi asla mutsuz etmeyeceğim.

   

 

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..