Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Amortim bile yok!

Çeyrek bilet almıştım!

Eve haber vermedim!

Bakarsın çıkar mıkar!

Hesap sormasın dedim!

*

Şansım da yoktur ama!

Ya çıkarsa diyelim!

Evime haram sokmam!

Başka yerde yiyelim!

*

Şöyle bir dünya turu!

Ukrayna’dan başlarım!

En son Venezuela!

Ne güzeldi düşlerim!

*

Pasaportum da hazır.

Gideceğim Libya’ya!

Ahşap evler revaçta!

Herkes girmiş sıraya!

*

Hanım da seviniyor!

“Kısmetin açıldı bey!

Demek Arap baharı!

Böyle hayırlı bir şey!”

*

Önce turuncu devrim!

Sonra Arap baharı!

Yaşasın liberalizm!

Veriyordum ayarı!

*

Kör olsun böyle kader!

Hayallerim yıkıldı!

Seneye de adayım!

Aklım fena takıldı!

*

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..