Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '12

 
Kategori
Mizah
 

Angajman kurallarımı değiştiriyorum

Angajman kurallarımı değiştiriyorum
 

Nur topu gibi bir kelimemiz oldu…”angajman”. Tüm kamuoyuna, medyaya ve bilakis sosyal medyaya hayırlı olsun. Güle güle, iyi günlerde kullansınlar.

Bugün herkes “angajman kuralları” ne demek öğrendi. Angajman en Türkçe tabiriyle “bağlantı” demek. Suriye ile angajman kurallarımız değişti. Suriye sınırından bizim sınırımıza doğru kuş uçsa vurulacak. Yani Suriye ile bağlantı kurallarımızı sertleştiriyoruz.

Hoşuma gitti bu angajman lafı. Ben de radikal bir karar aldım…sinirimi zıplatanlara, gündemimi alt üst edenlere, gidişatımı provake edenlere, arıza tiplere karşı “angajman kurallarımı” değiştiriyorum.

Uysal koyun olmanın bir işe yaramadığını epeydir anlamış bulunmaktaydım lakin harekete geçmekte kararsızdım. Suriye’ye karşı koskoca devletin angajman kuralları değişir de benim bir birey olarak angajman kurallarım neden değişmesin?

Hey aşağıdakiler size sesleniyorum, ses tonum gayet sert… “yumuşak başlı isem sanmayın ki uysal koyunum, kesilir belki ama çekmeye gelmez boynum”.

Angajman Kuralım -1- Kader arkadaşım KOPUK’a her sabah kan kusturan iki tane karaktersiz kanişin annesi, yarından itibaren kanişlerini, ısrarla, KOPUK’un sokakta olduğu sırada gezdirmeye çıkartırsan, o provakatör kanişlerini değil seni pişman edeceğim, bilmiş ol. Senin kanişlerin gelmeden bu sokakta huzur vardı, benim efendi efendi özgürce dolaşan KOPUK’umun suçu ne? Birinin adı Mutlu, diğerin adı Kutlu imiş…köpeklere konulacak isim mi bunlar allah aşkına! Anladın di mi? Kanişlerine sahip çok yoksa…

Angajman Kuralım -2- Alt kat çapraz daire sahibi, iletişim özürlü vatandaş, bir daha çöp poşetini geceden kapının önüne koyarsan, sabah kapını açtığında kapının önünde ortalara saçılmış çöplerle dolu bir güne uyanacaksın, demedi deme. Kedi değil kedi, ben saçacağım kapının önüne o çöpleri. Enfes karpuz kabukları ile günü karşılarsın artık.

Angajman Kuralım-3- Sokağın köşesindeki kırtasiyeci, dükkanın önünü maşallah sokağa kadar yazı tahtaları, bilumum okul çantaları, ıvır zıvır malzemelerle doldurup, yürüme yolumu tıkadığın için sana tilt oluyorum haberin olsun. Cıncıklı tezgahların her an bir “ay pardon” uygulamasına kurban gidebilir. Şimdiden söyleyeyim de okullar açılınca ona göre önlemini al.

Angajman Kuralım-4- şu anda televizyon tartışma programında moderatör, “bilmem ne kavramının kavramsallaştırılması” diye bir cümle kurdu. Seni zapladım, yuh olsun sana moderatör, bir daha seni izlersem iki olsun.

Bugünlük değişen angajman kurallarım bu kadar, yarın ola hayrola.



ufak not: bu nemli sıcaklara da fena takığım, kafa gidip gidip geliyor :-)

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..