Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Angelina Jolie meleğim(!)

Angelina Jolie meleğim(!)
 

Angelina Jolie nasıl melek oldu, bildiğin kanatsız melek? Anlatayım. Önce beyaz adam dünyanın anasını ağlattı. Sanayi devrimi dedi, keşifler dedi, yerli Amerika halkını, siyah Afrika halkını iğdiş etti. Bu durum yıllarca sürdü. 

Önce Avrupalı beyaz adam, sonra Amerikalı beyaz adam bu iğdiş etme, kimliksiz ve kişiliksiz hale getirme durumunu günlük yaşamlarının bir parçası haline getirdiler. 

Teksas, Tom Miks ve Kara Maske gibi kitaplarla büyüyen biz az gelişmiş ülke çocukları önceleri Kızılderililere ve zencilere vahşi gözüyle baktık. Harpçilik oynarken yani çocukken Kızılderili öldürmeyi marifet saydık. Neyse efendim Hitler, Musolini ve Stalin gibi nice beyaz adam da üstün ırk safsatası ve eşitlik safsatası ile milyonlarca insanın ölümüne sebep oldu. 

Sanayi devrimi ile enerji kaynaklarına ihtiyacı olan gelişmiş (!) beyaz adam bu kez Ortadoğu’ya göz dikti ve oradaki iktidar düşkünü petrol zengini bazı adamları kendine bağlayarak sömürmeye başladı. 

Dünya küçüldükçe sömürünün farkına varan bazıları isyan etti, tabii bu isyanlara da beyaz adam demokrasi havarisi (!) olarak koştu ve insanları bombalamaya başladı. Bazı yerlere de henüz yetişemedi. Yetişemediği yerlerdeki ahali Tiran’ın önünden kaçarak bize sığındı. 

Bu arada 1970 li yıllarda doğan Angelina adlı bir kız çocuğu artiz olup dünyanın parasını kazandıktan sonra kendini hayır işlerine verip oradan buradan evlatlık edinmeye başladı. Atalarının ayıbını örtercesine melekliğe soyundu. 

İlgnçtir Hatay’daki kampa uğramayan dünya basını Angelina geldi deyu Hatay’a akın etti. Böylece beyaz adamın basını da aslında Hatay’daki durumu Angelina’nın güzelliğini seyrederken öğrendi. 

Fakat bu dünya hayırseverleri nedense bazı yerlerde pek boy göstermezler mesela Filistin’e gitmezler , oralardaki durumu dünyaya anlatmazlar, bunlar genellikle büyük beyaz adamın gönderdiği yerlere giderler. Irak’ta milyonlarca insan öldü sevgili melek kızı melek Angelina oralarda boy göstermedi, acep nedendir. 

Bu sosyal yardım palavraları beni hep güldürür, her şeyi rezil ettikten sonra yardıma koşar gibi görünmek komik değil mi bu bir. Yardım edilmesi gerek bazı yerlerde görünmeyip kendine melek dedirt bu iki. 

Size de komik gelmiyor mu bunlar? 

En çok da bizim medyadakilere gülüyorum, yarım yamalak Türkçe ile anlattıkları Angelina öykülerine. Hayırlı olsun sizlere bana bunların anlattığı bir şey yok. 

Tiranlarla öpüşenlerle, sonra da onlara tuu kaka diyenlerle benim işim olmaz. 

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..