Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Anılar

Anılar
 

Az önce kısa süreliğine de olsa elektrikler kesildi. Yaşamsal faaliyetlerin bir kısmı dolayısıyla durdu. Geçici olarak dinlenme zamanı yani... Birden aklıma prizdeki fişleri çekmek geldi. Çünkü; elektrik geldiği zamanki gücü fazla olduğu için cihazlar arızalanabiliyor. Derhal hepsini çektim.

Bir tek neyi çekemedim biliyor musunuz? Anılarımı... Onları hafızamda bıraktım tek tek...

Anılar böyledir işte hep içimizdedirler. Bizimle yer, bizimle içer, gezer ve tozarlar. Ama uyandıkları zaman, hele bir de akla düştüklerinde ana sigortayı bile attırırlar. Bakarsınız duygularınız halen sımsıcacık, hüzünler ise daha bir dibine çöker, yaşanmış ne var ne yoksa; karışır kana, dolaşır ayağa, kocaman bir sarmaşık misali gövdeyi sarar usul usul.

Fişini çekmek zordur anıların. Hele bir yaklaş dokun; çarpar, sallar insanı... Öyle bir güçtür ki o bilmem kaç volt...

Bazen çekemiyorum anılarımı, şehir şebekesi bile az geliyor bana...

Enerjimin tükendiğini hissediyorum zaman zaman.. Böyle zamanlarda ailem ve dostlarım var jeneratör görevini üstlenen... Onlar benim; "En karanlık zamanlarımın, sönmeyen ışıkları" dır.

Sevgilerimle

Aysel AKSÜMER

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..