Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '19

 
Kategori
Deneme
 

Yine Neler Karalamışım

Sana kapandıkça dünyayla aramı açıyorum. 
Sen üstüme geldikçe hayatı üstümden kovuyorum.
 
Yapılanların yaptıklarımın sonucu olduğunu biliyorum.
Savaşıyorum.
Devrik bir şehirde işgalci bir prenses oldum, korkuyorum.
Zaman hazırlamak, sonu kazanmak sadece görüyorum.
Kendimi yalancı çıkarıyorum, çıkarlardan kaçıyorum.
 
Kendi kendime kalabalık geliyorum.
Yüreğim yaşadığım yerken, memleketim gibi göçmen kalıyor son zamanlarda içime.
Fazlalığım nereye gitsem...
 
Susarsam ölürdüm, konuşmaya onca susamışken sustum ben,
Kelimelerim beni müsait bir yerde bıraktı.
Cümlelerim aklı başında bana hasret kaldı .
Kalemim kendi gibi cümlelerin ucunu açık bırakır oldu.
İçerisi dakikalara sığan yıllarla doldu.
 
Ayrılık oluyorsa ilişkilerin sonunda neden adı birliktelik oluyor?
Neden kimse ayrılmalıktı deyip kestirip atamıyor?
 
Çantamda sakladığım ayrılmalık hikayelerinizi anlatmayın artık bana!
Evlat edindiğim hüzünbaz hikayelerinizi kendinize saklayın.
Evlatlarımla vakit geçirmek için zaman kollamayın.
Topal hikayelerinizle beni sağınıza almayın, izin veriyorum artık bırakın beni sollayın.
Soluma dokunmayın!
 
SAÇMALIYORUM!
KAPAMAYA ÇALIŞTIKÇA CÜMLELERİMİN UCUNU DAHA DA AÇIYORUM.
VE ACIYORUM. 
 
Herkesin çekip gittiği bir şehir arıyorum.
İç çekişlerimi, can çekişmesine döndürmeden BENİMLE kimselerin olmadığı,
ruhumu özel kasaları sanan insanlardan kaçıp, terkedilmiş bir şehre, terkedilmeden gitmek istiyorum.
 
Yolunu şaşıran kelimelerimle, mis sokaklarda bir araya gelip,
İstemdışı kurduğum cümlelerimi,duşa sokup, düşe yormak istiyorum!
 
GİTMEYE CİDDİ CİDDİ NİYETLENİYORUM!
(gidemedi)
 
Begüm '2010 
 
 
Toplam blog
: 25
: 143
Kayıt tarihi
: 07.03.19
 
 

Sosyolog, Aile, İlişki, Evlilik Danışmanı, Oyun Terapisti ve Eğitmen ..