Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '12

 
Kategori
Futbol
 

Ankara'da gol yok... Ankaragücü 0-0 Beşiktaş

Ankara'da gol yok... Ankaragücü 0-0 Beşiktaş
 

Spor Toto Süper Lig'in 19.haftasında sona yaklaşılırken, başkent ekibi Ankaragücü Beşiktaş'ı Ankara 19 Mayıs Stadı'nda ağırladı. Karşılaşmada gol olmadı ve her iki takım da sahadan birer puanla ayrıldı. 

Beklentilerimin altında kalan bir maç olduğunu söyleyebilirim. Açıkçası nedensiz bir şekilde heyecan vardı içimde. Bu hafta izlediğim güzel maçlardan sonra yine çok keyifli bir müsabaka bekliyordum. Ankaragücü bildiğimiz gibi zor bir durumda lakin geçen hafta Mersin İdman Yurdu'nu deplasmanda yenmeleri, ümit vericiydi. Genç futbolcuları çok istekli bir şekilde görmeyi bekliyordum. Buna karşılık Beşiktaş'ın da saldırgan bir oyun oynayacağını ve Bursaspor maçı öncesinde kendini göstereceğini düşünüyordum.

Lakin beklentilerimin altında kaldı karşılaşma. İlk yarısı orta saha oyunlarıyla geçti diyebilirim. Daha fazla yüklenen taraf Ankaragücü'ydü. Özellikle Doğan Şahin'le beraber çok iyi gelen bir takım vardı. Onun bireysel performansı, sarı lacivertlileri gerçekten olumlu etkiledi. İyi şutlar çıkardı, güzel pozisyonlar buldu fakat değerlendiremedi. Eğer onlar gol olsaydı çok daha farklı bir maç izleyebilirdik ama olmadı. Bununla beraber Beşiktaş izleyici gibiydi. Sağ taraftan yedikleri ataklarda Hilbert'in yokluğu göze çarpıyordu. Ayrıca atakta organize olmakta sıkıntılıydılar ve kanatları kullanamıyorlardı.

İkinci yarıda Beşiktaş daha etkin olmaya başladı. Fernandes'in takımı sırtlamasıyla ilk yarıya göre iyi bir futbol oynadı. Pozisyonlar buldu. Kanatları daha iyi bir şekilde kullandı. Özellikle ayağa pasları iyi yaparak rakip kaleye iyi yüklendi. Bununla beraber pozisyonlar da verdiler tabii. Eğer Ankaragücü futbolcuları ofsaytta kalmasaydı, çok tehlikleli paslarla rakip kaleye doğru gidiyorlardı. Kalkan bayraklar onları engelledi. 

Ankaragücü'nden başlamak istiyorum. Sahaya çıkan futbolcular bence ümit veriyor. Bugün beklediğimin altında kalmaları kötü olmaları değil iyi olmaları anlamına geliyor. Ben onlardan çok fazlasını bekliyordum ama bunu yapamadılar ki yapamamaları da çok doğal. Zor zamanlardan geçiyorlar, büyük eksikleri var, buna rağmen hala direniyorlar ve çok koşuyorlar. Oyuncuların hepsi çalışkandı. Beraber hareket edebiliyorlardı. Beraber daha da sık oynarak iyi yerlere gelebilir, takımlarını kurtarabilirler. Bir diğer etken de tabii futbola aç oyunculardan oluşmaları ki bence bu takım adına çok önemli.

Beşiktaş'a gelirsek, Hilbert ve Quaresma'nın eksikliği çok hissedildi. Hilbert sağ kanattan atağa mükemmel destek oluyor. Defansif yönü de çok iyi. Siyah beyazlılar sağ tarafı savunurken zorlandı. Quaresma yaratıcı bir futbolcu. Fernandes bu takıma yetmedi. Almeida istediği pasları tam anlamıyla alamadı. Yine de sahada bence çok kaliteli oyuncular vardı. Onlardan beklenen kesinlikle bu değil. Çok daha iyi olmak zorundalar. Ben Beşiktaş'ı beğenmedim açıkçası.

Maçın hakkı beraberlikti bana göre... Her iki takımı da tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..