Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Ankara'ya zehir yağıyor

Ankara'ya zehir yağıyor
 

“Ankara'da karbon monoksit sonbaharlar yaşanırdı o zaman

……………………………….

Ankara'ya usul usul karbon monoksit yağıyordu.
Ve kapalı mekânlarda sevişmeyi öneriyordu haber bültenleri.
Oysa Ankara'da hiç sevişmedim ben.
Disiplin kurulunda tartışılan aşkım olmadı benim…”


Der ya Yılmaz Erdoğan “ Sevebilme İhtimali” şiirinde…

İşte şimdi yine döndük o zamanlara.

Bu gün gazetede okuduğum habere göre Ankara’da yine karbon monoksit soluyoruz:

“ ODTÜ'de yapılan incelemede yardım kömürlerindeki arsenik miktarının, dünyada görülen en yüksek düzeyi aştığı ortaya çıktı. Kükürt oranıyla Çevre Bakanlığı standartlarının 5 kat altında olan bedava kömürün havaya saldığı arsenik zehri, uzmanları bile şaşırttı. ODTÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Semra Tuncel, Başkentte dağıtılan kömürlerle ilgili analiz sonuçlarını açıkladı: "Yardım kömüründe bulunan arsenik miktarı dünyada literatüre geçmiş en yüksek miktar olan 410 PPM'nin çok üstünde. Kömürdeki arsenik miktarı 530 PPM düzeyinde çıktı ki bu daha önce görülmemiş, dünyada görülmemiş bir düzey" PRATİK ÇÖZÜM: Ankara’da rekor hava kirliliği tespiti ve 'cihaz bozuktu' tartışmaları Refik Saydam Hıfzıssıhha Enstitüsü’nü karıştırdı. Olayın basına yansımasının ardından ölçümlerden sorumlu Çevre Sağlığı Araştırma Müdürü Hazma Yıldız görevinden alındı….!!!!!!! (ZEHİR SOLUMAYA DEVAM…)”

Diyor gazete haberi…

Zaten uzun süredir şehrin üstüne çökmüş puslu pis bir havayla güne başlayıp, daha da pislenmiş bir havayla günü kapatıyoruz…

Yine sokaktan gelenlerin saçları, üstü başı is kokmaya başladı…

Yine nefes almak zorlaştı…

Öksürük sesleri artık büyük bir koro halinde yankılanıyor otobüslerde, metroda…

Çevremdekiler içinde bronşit, astım olanlarda çoğalma var…
Ben de nefes alamıyorum, oksijen yetmiyor, göğsüm sıkışıyor...
Ve ne yazık ki alan razı veren razı…

Razı olmayan bir tek biziz…

Ve Ankara’ya zehir yağıyor…

Yani göz göre göre zehirleniyoruz!

Zehirliyorlar bizi!

“ Haksızlık karşısında susmak, suça ortak olmaktır ve günahtır ” der kutsal kitap.

Susmuyorum BAĞIRIYORUMMM !

İhbar ediyorum cinayet işleniyor!

Ve faili meçhul de değil üstelik failleri belli…

DUYAN VAR MI????


Sevtap Özkahraman
(Ankara)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..