Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Kardeşliğime

Kardeşliğime
 

Haklıydın kardeşlik,
Fason bu vazgeç dedin
Sinirlendim...

Rektifiye yemiş ikinci elmiş
Bilemedim...

Haklıydın kardeşlik,

Sona yürüyorsunuz,
Unutma
Yaşam çizgimiz diyalektik,
Herşey değişmek zorunda dedin
Reddettim!

Aykırı sevdamı yüklendiğim gibi
Anayolu terkedip patikalara gizlendim...
Geçengün ihanet sobeledi,
'Ama ben fasülyedendim ' deyip
Anlamazdan geldim...

Haklıydın kardeşlik,
Bu filmin sonunu biliyorum dedin
Susturdum, söyletmedim...

Meğer kötü adam
Esas oğlan efekti vermiş,
Ben gözleri kör esas kızım ya
Ondan göremedim!

İnadına sevdikçe sevdim! !

Söyle be kardeşlik bu ben miyim?
Yoksa...
Yoksa gerçekten deli miyim?

Sevtap Özkahraman
(Ankara)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..