Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Anlat hadi!

Onun derin kırgınlıkları, diğerinin sonsuz sıkıntıları… peki sen nasılsın? İyiyim tabi ki de… herşeyi siz aldınız kötü ya da iyi olacak ne kaldı ki hazırda? Yapmayın ama dinlerim ben… anlatın hadi! biraz sesiz kalırsam sakın ha kusuruma bakmayın verecek sözcüklerim kalmamış belleğimde… Biraz daha erkenci davransaydınız keşke o zaman türlü türlü çözümler üretirdim gecelerce.. Beraber ağlardık hatta ama artık o da mümkün değil bu küçük bedende… Tükenmişliğin sonuna geldiniz üzgünüm ama dedim ya anlatın yine de siz, dinlerim ben… Güneş olurda doğarsa beklemediğim bir anda, çözümler de sunarım size… Benim hikayem mi? Hadi ama sahibinin umrunda olmayan bir hikaye kimin umrunda! Parçalayın beynimi hadi! Ruhumu sömürün son hızla… son umut kırıntıları da sizin olsun… kana susamış ruhlarınızı huzura kavuşturun benimle…

 
Toplam blog
: 14
: 440
Kayıt tarihi
: 06.11.08
 
 

1982 yılı Yalova doğumluyum. Maviliklere hayranlığım çocukluğumdan kalma bir tutku : )) Üniversite b..