Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '06

 
Kategori
Müzik
 

Anlayan varsa beri gelsin...

Anlayan varsa beri gelsin...
 

Yıllar önce öldü o, ya da öldüğünü zannediyoruz...
Mezarını kimse açmadı oysa ki, kimse gerek mi görmedi yoksa korkuluyormuydu birşeylerden?
Ama her şeye rağmen iyi, çok iyi bir sanatçıydı o.
Yaptığı müziğin ve sesinin eşi benzeri yoktu bence, hatta şimdi de yok ve bana göre hiç de olmayacak...

Birkaç gün önce bir mail geldi... Ahmet Kaya'nın yeni albümü yakında tüm müzik marketlerde diyordu mailde. O günden beri kafam kurcalanır oldu iyiden iyiye. Önceden de düşünürdüm acaba ölmedi mi diye ama birkaç gündür daha fazla düşünür oldum. 26 şiirden oluşan 70 dakikalık bir albüm... Sanat hayatında bir ilk yaşanıyor Ahmet Kaya ilk defa bir şiir albümü çıkarıyodu. Hayatı bile olmayan bir adamın senelerdir sanat hayatı(!) var... Az da değil ve hiç duymadım ben bu şiirleri. Kurallar var şiirlerde... 1. kural, 2. kural...3. vs. Ama sonuncu şiirdi en çok dikkatimi çeken... Çağrı adlı şiir. Neye çağrı yapılıyordu ve kimler çağrılıyordu acaba?!?

Hep merak ediyorum bunları, belki de hiç alamayacağım bu soruların cevabını. Araştırmıyorum da zaten. Ben müziğiyle ilgileniyorum. Dinlerim sadece...

Yaşıyor ya da yaşamıyor çok da önemli değil. Yaşıyorsa ve bir gün çıkagelirse şayet, giderim konserine... Canlı dinlerim bir kez de olsa. Ben onun sanatını seviyorum. Yaptıkları, kökü nereye dayanıyormuş umrumda değil. Herkes kendi hayatından ve yaptıklarından sorumludur bu dünyada.

Yanlış anlaşılmasın! Demiyorum ki bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın... Sadece o yaşadı, öldü ya da ölmedi. Yaptıkları sadece onu ilgilendiriyor...

Kendi davasını savundu sadece... Ona göre kendi milletini bir de...

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..