Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '14

 
Kategori
Güncel
 

Anne; Bana doğruları söylemedin mi ?

Anne; Bana doğruları söylemedin mi ?
 

Şimdi rahmetli anacığım sağ olsa avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum. Kudurdun galiba hiç anaya bağaralır mı terbiyesiz seni deseniz de olur. Terbiyesizim... Bunca yıllık ömrümü anamın bana öğrettiği doğru bildiklerimle yaşadım. Şimdi ortalığa bakıyorum, bu ne yaman çelişki diyorum.

Anacığım derdi ki; yalan söyleme, başkasının malını göz dikme el koyma, büyüğüne saygıyı, küçüğüne sevgiyi eksik etme. Haramı, helali, günahı, sevabı bil doğru yoldan ayrılma, hayırlı bir evlat ol dedi. Çünkü anacığıma göre hayırlı bir evlat gibisi yoktu. İyi de benim güzel anacığım; bana islamiyeti anlatırken en çok Allah'tan korkmamı, ana baba sevgisinden önce en çok Allahı sevmemi onun yasaklarına uymamı öğrettin. Bugüne kadar öyle yaşadım, öyle de yaşamaya nasip etsin Allah derim. İslam alimi değilim ama islamiyetin kurallarını az çok bilirim. Kulun kuldan üstünlüğü yoktur. Olsa da bunu mütevazi bir şekilde karşısındakini ezmeden, incitmeden yürütür.

Sigara içene terbiyesiz diyen sayın Cumhurbaşkanım; bu topraklardaki diğer terbiyesizlikleri görmez mi? Onca askerimizi, polisimizi şehit edenler terbiyesiz değil mi? Maden ocaklarında üç kuruşa çalıştırılıp, can güvenliğini sağlayamayan patronlar terbiyesiz değil mi? Bu vatanın bağımsızlığını, hürriyetini temsil eden Türk Bayrağımızı indirmeye çalışanlar terbiyesiz değil mi? Gazetelerin üçüncü sayfalarını süsleyen namus cinayetleri terbiyesiz değil mi? 4,5 yaşındaki bir çocuğa tecavüze yeltenen terbiyesiz değil mi? Oysa bildiğim kadarı ile zinayı suç olmaktan çıkaran yasayı yürürlüğe koyan hükümet sizin değil mi? Benim bildiğim öğrendiğim islamiyette zinanın günah olduğudur. Helali olmak diye bir şey var, ama sizin suç olmaktan çıkardığınız bir yasayla nerdeyse herkes birbirinin helali gibi oldu. Oldu da çocuklarımızın cinsel istismara uğramaları islamiyete yakışır mı? Benim naçizane fikrim önce şu kendi milletimizi islamiyeti öğretelim. Müslümanlık sadece alnın secdeden kalkmaması ile olmuyor. O Allah'a olan borcumuz, Allah der ki ben affederim, yeter ki kul hakkı ile gelmeyin. Bırakın sigara içeni, alkol içeni onların kendilerine zararı var. Biz önce hayırlı bir insan olmayı öğrenelim.

BİR SİGARA HAKKIM ŞİMDİ YANINDA SADE TÜRK KAHVESİ BANA AFİYET OLSUN. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..