Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Muhallebi çocuğu kimdir?

Muhallebi çocuğu kimdir?
 

Hani oturup kalkmasını, konuşmasını bilen, saygının sınırlarını aşmayan erkekler  için genelde ya  ana kuzusu yada muhallebi çocuğu deriz. Deriz de neden haksızlık ettiğimizin farkında olmayız. Adam gibi adam demek çok zor değil. Gerçi bu benzetmeleri genelde kendi haşarılıklarını sevimli hale getirmek için diğer erkekler kullanır. İyide kardeşim sana benzemiyor diye niye isim takıyorsun. Senin yaptıklarını yapmıyor diye neden ana kuzusu, muhallebi çocuğu dersin de adam gibi adam ya da insan evladı demezsin.                                                                        

Ben de diyorum ki; muhallebi çocuğu,ana kuzusu diye sizin gibilere denmeli çünkü beraber olduğunuz kişilere veya ortamlara göre şekil ve kıvamda olduğunuz, davrandığınız için. Ana kuzusu olmak kötü birşey midir? Babalar doğursa siz eminim baba kuzusu demeyi kendinize haksızlık yapıldığını düşünür, kendinize yakıştırmazsınız. Erkeksiniz ya genleriniz isyan bayrağını çeker.  

Bu konuda nerden çıktı.  Daldan dala konuyorum. Ama aklıma birden geldi. Muhallebi çocuğu  veya ana kuzusu diye tanımlanan erkeklere haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Benim gibi feminen düşünen birisine yakışmıyor ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Adam gibi adam olmak ne muhalllebi çocuğu nede ana kuzusu yakıştırmasını hak etmiyor. Analara ve muhallebiye haksızlık olmasın. Gerçi muhallebi güzel bir sütlü tatlı ama sıvı olduğu ve girdiği kalıbın şeklini aldığı için her yöne kayan erkekler için daha çok yakışıyor. İki oğlum var ikisininde adam gibi adam, insan evladı olmalarını isterim. Kim ne derse desin muhallebi gibi şekilden şekile girmelerini istemem. Biliyorum ben toplumun bakış açısını değiştiremem ama ana kuzusu veya muhallebi çocuğu deselerde kalıbı belli olduktan sonra önemli değil. Hepinizin karşısına muhallebi gibi olmayan adam gibi adamlar  çıkması dileğimle

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..