Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '20

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler Günü Kutlu olsun

Bugün Anneler Günüdür. Anneler için ne söylense ve ne yazılsa yeridir.  Annelerin hakkı ödenmez. Aslında her gün onları anmak yetmiyor. Annelerimizi  anmak her gün ve her saat yetmiyor.

Anneler Günü münasebetiyle başta Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün   muhterem  annesi Zübeyde Hanım olmak üzere tüm şehit ve gazi annelerimizin  Anneler  Günü  kutlu   olsun.  Aramızdan ayrılan tüm anneleri rahmet ve saygıyla anıyor, mekânları cennet olsun diyorum.

Ayrıca Hasta olanlara acil şifalar ve yaşayanlara sağlıklı günler diliyorum. Bu günün anısına bir şiirimi tüm annelerimize armağan ediyorum.  Benden büyük olanların ellerinden hürmetle öpüyorum.

ANALAR

Analar analar şefkat dolusun

Barışta yağmur, savaşta dolusun

Kimsede bulunmaz sendeki sevgi

Benim gözlerimde Anadolu’sun

 

Ayşe’sin, Fatma’ sın, Nene Hatunsun

Bay özünde petek, ak – pak durusun

İyilik perisi pamuk prenses

Seni kem gözlerden Allah korusun

 

Analar analar sevgi dolusun

Benim gözlerimde Anadolu’sun

 

Abdülkadir GÜLER 

10.05.2020-  SÖKE

Eylül Sonrası / Şiirler- Söke 2016

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..