Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Annem'e

Annem'e
 

Bütün anneler için...



Bu ara duygularımı çok iyi yansıttığına inandığım bir şiir aşağıda okuyacağınız şiir. Şiir o kadar güzel ve anlamlı ki fazla söze gerek yok diye düşündüm. İclal Aydın'ın çok sevdiğim şiirini armağan ediyorum kendime, canımmmm anneme ve bütün annelere.

"Omuzlarım ağrıyarak uyanıyorum sabahları....
Benim kızımın omuzlarımı ovmasına daha çok var.
Gittikçe sana mı benziyorum ben?
"Ya da annenin kaderi kıza" dedikleri doğru mu?
"Baban eskitir" herşeyi kızım demiştin bir kez
Anlamamışım, eskiyormuş meğer.
Omuzunu ovacak kalmıyormuş evin içinde.
Şimdi duysan bunları, ne çok üzülürsün mutsuz mu kızım diye...
Çoktan kendinden vazgeçmiş bir sesle.
Mutsuz değilim de anne,
Mutfağımdaki kedere çare bulamıyorum.
Evimi topluyor, toz alıyor, patlıcan kızartıyor,
Televizyon seyrediyor,
Akşam çalan kapıyı açıyorum
Açtığımı gören olmuyor.
Çay demleniyor... demleniyor... demleniyor.
Kederim mutfağımın her yerine yerleşiyor
Nasıl eskiyor her şey anne, nasıl eskiyor
Eskilerimi de atmaya kıyamıyorum
Seni çok özlüyorum..."


Canım annem senin ve bütün annelerin anneler günü kutlu olsun.
SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..