Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Süper kadınlar

Süper kadınlar
 

Heeey! Dünyanın en güzel yaratıkları, kendi kıymetini bilmeyen güzel hatunlar uyanın. Sevgiyi ilgiyi en çok sizler hak ediyorsunuz, hakkınızı kim nerelere kaldırdı ise arayın, bulun, söke söke alın, kurtarın kadınlık ruhunuzu....Siz çok özelsiniz, önemlisiniz bilin kıymetinizi. Kolay kadın olmayın, gizleriniz, sırlarınız olsun. su gibi berrak hiç olmayın, arada bir bulandırın suları, kafaları....Dokunmaya kıyılamayan, seyretmeye doyulamayan nadide bir kadın olun. Biraz çıtkırıldım olun, mızmızlık yapın, değişmez kurallarınız olsun hep.

Yukarıda yazdıklarım gibi olamadım hiç. Biraz nazlı olsaydım, çıtkırıldım olsaydım, ben hallederim deyip her halta atlamasaydım, adamın karşısında süperwoman gibi durmasaydım, o da istedikçe isteyen, bekleyen bir canavara dönüşmezdi herhalde.

Hiç çıtkırıldım olmadım, bilmemde...Kapım açılsın diye beklemem açar inerim, poşetleri de hamal gibi yüklenirim, ne var ki bunda. Veya çocuklarımın her derdiyle ilgilenirim, evimin her işiyle ilgilenirim, ben hallederim, ben çözerim, ben yaparım. Asıl suçlu biziz aslında. Karşımızdakinin düşünmesine, çözümlemesine fırsat vermiyoruz. Hayatı şık bir tepsi içinde hazır sunuyoruz onlara. Onlar da; çoraplarını sağa sola atan, kirli sepetini görmeyen, peşinde terlik gezdirilen adam oluyorlar, siz de yani bizde arkasından ıslak havlu toplayan bir süperwoman'a dönüşüyoruz. Bu fedakarlık değildir, kadının kendisine ettiği zulümdür.

Erkeklerin anatomileri müsait olmadığı için değişmezler, değişemezler, değişmiyorlar.. Başta neyseler sonuna kadar da öyle giderler. Kafaları da çok çalışmaz, salak değillerdir ama kadınlar kadar da ince ve derin düşünemezler, kadınlar ise cin gibidirler her konuda...

Aslında her şey çocukluğumuzdan, yetiştirilme tarzımızdan kaynaklanıyor, erkek anneleri oğullarını kral gibi yetiştiriyorlar, oğlum yorulmasın, oğlum üzülmesin, o erkektir yapamaz, beceremez.... Kadın ise doğuştan anaç olma gibi bir özellikle gelir dünyaya. İşbitiricilik, beceriklilik çocukluktan kazınır beynimize, öyle büyürüz.

Erkek anneleri... lütfennn oğullarınıza bir iyilik yapın ve el bebek gül bebek yetiştirmeyin onları. Ben de oğullarımı öyle yetiştirmemeye çalışıyorum, ev işlerinde ve hayatla ilgili işlerde sorumluluklar da veriyorum kiii ilerde benim gelinlerim de benim gibi düşünmesinler, burnu düşse yere, eğilipte almıyo demesinler. Hayatı paylaşsınlar eşleriyle. Her işte eşlerine destek olsunlar. Onlara her fırsatta sevgimizi gösterelim, onlarda eşlerine, çocuklarına ve hayattaki tüm varlıklara sevgilerini gösterebilsinler....

Hemcinslerim "ben yandım, siz yanmayın" dermişim:)) Şaka bir yana, her işe atlamayın ben yaparım deyip. Elinizden her iş gelmesin. Bırakın biraz da onlar uğraşsın. Alın kahvenizi elinize, geçin karşısına keyfinize bakın. Ben ne olacağım bu saatten sonra? Hiiiiç aynen devam. Huy çıkar can çıkmaz zira. Dönülmezdeyim, benden geçmiş artık, böyle gelmiş böyle gider benim hayatım. Alıştım, anladım ki canım eşim değişmeyecek.. Ben her işi hallederim, süperwoman'im ben.....

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..