Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Anneler Günü'ne armağan

Anneler Günü'ne armağan
 

Anneler Gününde bir demet çiçek ....


Anneler Günü münasebetiyle

Bu şiirimi Şennur Köseli Hanımefendiye

Armağan ediyorum.

***

Nerden nereye, uçtum, coşarak akıp geldim

Bahar aydınlığında durak bilmeyen seldim

***

Ben içten size kardeşim dedim öz bacımsın

Gönülden inan diyorum ki sen baş tacımsın

***

Hem bir düşün söylemeğe, yazmaya ne gerek

Dostça selam var bencileyin belki en gerek

***

Kardeş olmak, en güzel olmazsa da kan bağı

Anlamı yok sanırım, içimde bir gül dağı

***

Kardeş özlemiyle yanan ( ne ) bacılar tanırım

Hal-hatırın sormadan kendimden utanırım

***

Nerden nereye, uçtum, coşarak akıp geldim

Bahar aydınlığında durak bilmeyen seldim

           

                          24 – 29 Nisan 2013

                             Abdülkadir Güler

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..