Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Annem Galatasaraylıydı!

Annem Galatasaraylıydı!
 

Rahmetli annem Galatasaraylıydı. Hem de fanatikti.

Biz evde Fener yenmişse sevinemezdik.

Bir maç sonrası rahmetli babam "Oh be !" dediği için ne kızmıştı ona!

"Bu eve geldiğimden beri bir oh be diyemedim. Saçımı süpürge ettim gene yaranamadım! Size göre hava hoş .

Gerilmiş yatıyorsunuz evde!"

Galatasarayın gece maçı vardı. Evde badana yapıyor. Televizyonu ileriye alırken arka üstü düştü kırıldı. Hemen komşumuz tamirciye götürdüm.

"Bu olmaz!"

"Maç da vardı!"

"Yenisini alacaksın!"

Bıraktım televizyonu tamirciye, eve geldim.

"Anne kırmışsın televizyonu. Olmuyor!"

Hemen giyindi, gitti bir bayie yeni bir televizyon aldı.

Bunları şunun için anlattım!

Fenerli olmasam Galatasaraylı olurdum!

Anamın takımıydı.

Ben de çok benzerim ona!

Gören "sen Ayşe Teyzenin oğlu değil misin" der!

Not: Tüm Galatasaray camiasını tebrik ederim! (az daha Camialtı tuzlasını diyecektim!)

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..