Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '13

 
Kategori
Deneme
 

Annem

Annem
 

Ne sevgiler geldi geçti kalbimden Kimse anlamadı garip halimden Senin hasretini duydum derinden Eller kadir kıymet bilmiyor ANNEM. Kimse senin kadar sevmiyor ANNEM."

Bugün yine o gün zamanın geçtiğini (sıkıntılı) bir şekilde o zaman anlıyorum. Talihsiz hastalağının nüksettiği zamanlar ve çaresizlikten donup kaldığım zamanlar...Oysa ki herşey dün gibi ... Çoğu zaman konuşmayı yasaklamıştık kendimize... Keşkelerimizi örtpas etmek için... Nerden bilebilirdik emin ellrdeydin... Gelip gececekti bu hastalığın ... Öyle demiştin... Sen gittin ama arkanda günlerini, sabırsızlıkla, yarım, yarı umutlu insanlar bırakarak...

Bir de sorarlar canım annem giden için mi zor kalan için mi? Kalan için, kalan için...

Sen gittiğinden beri ( 6 sene ) oldu. O kadar oldu mu bazen ben bile şaşırıyorum. Herşey tatsız, herşey tutsuz seninle...

Kaymaklı ayva tatlısı bir başka güzeldi ellerinde, Hasan Paşa Köfte bir başka lezzetliydi sen pişirdiğinde, alışveriş merkezleri çok daha albenili, kıyafetler çok daha güzeldi... Kısacası seninle herşeyin ama herşeyin anlamı bir başkaydı. Çocuklar daha bir mutluydu, babam daha bir heycanlı ve hayata daha bir güler yüzlü bakardı. Herşeyden önce bir evimiz vardı. Sen gittiğinden beri kapalı... Gidemiyoruz... Gitmek istemiyoruz... Evim cıvıl cıvıl dediğim evim sesi yok duvarların boynu bükük, fincaların küskün tad vermiyor, koltukların ise hiç ama hiç sorma... Doğalgaz full yanıyor. Ama senin sıcaklığını vermiyor.

Baharın güzelliği yok, yazın sıcaklığı yok...Kışın ise anlamı tek seni hatırlatması...

Ellerimi uzatalacak bir el ararken, toprağını kokladım annem sen gibi kokuyordu nasıl da gittiğin yere kokunuda sindirmiştin. Toprağın bile sertliği gitmiş, yumuşacık olmuştu ellerin gibi... ANNEM sıcaklığını nasıl da hissettim. Yağmur yağdığı zaman çıkan toprak kokusunu çok sevdiğimi söylediğim zaman kızardın bana söyleme diye... Şimdi soruyorum sana toprağa sinmiş kokunu nasıl sevmem annem...

Biliyorum zorda olsa kabullenmek bugun yoksun. Ve bundan sonra olmayacağına bile bile... Zamanın unutturamadığı tek şey... Aniden öylece habersiz gidişinle...

HER DAİM KALBİMİN DERİNLİKLERİNDE DEĞİL YÜZEYİNDE HİSSETTİĞİM ANNEM...

Canımın içi gidişine isyan etmediysem, giderken hiç canını yakmayacağım dediğindendi...

ALIŞAMADIM...

İsyanlarım dinmiyor ANNEM...

Her şarkıda seninle özleşiyorum...

Şarkılar dinmiyor ANNEM...

Anne yokluğunu hiç bir ilaç kapatmaz...

Zaman avutmaz...

Seni çok özlüyorum ANNEM...

Bedenimde değil, kalbimde derdim..

Tek alışkanlığım benim ANNEM seni çok sevdim...

Sen çekil yanımdan ANNEM gelsin...

Boşuna zamanı harcama doktor...,

ANNE özlemidir bu ilaç kapatmaz

Verdiğin teselli beni avutmaz...

Dermanı ANNE SEVGİsindedir... Ona Duyulan özlemdedir...,

Dermanı sende değil cihanda bulunmaz...

Benim gönül yarama dokunma doktor..."

Yine seni deli gibi özledim ANNEM...

Durduramadığım isyanlarımla gürül gürül sana akıyorum ANNEM...,

Dün gece rüyamda git evine diyordun...

Gittim ANNEM... Dolup dolup geldim...

Kokun daha hİç çıkmamış...

Resimlerin bıraktığı gibi...

Kayboldum ben gene ANNEM...

Kayboldum gel ışığınla aydınlat beni...

Gözlerindeki ışığı arıyorum...

Sesindeki sıcaklığı ve huzuru...

Bir gün dolacak yerim diyordun dolmuyor be ANNEM dolmuyor...

Seni kaybettiğim günü dört gözle belker oldum...

Yakınlığını hissedebilmek için...

Görmeye gönlüm ve gözüm dayanmıyor...

Sevdamı ve özlememi bir sıcak taşa ve toprağa anlatmak ağrıma gidiyor...

Biz seninle konuşurken ne çok konuşamadıklarımız varmış...

Seninle konuşmayı özlüyorum ANNEM...

Yorgun bedenim tekliyor ANNEM...

Senin desteğinle yeniden kalkmaya ihtiyaçım var...

KIZMA SENİ ÖZLÜYORUM ANNEM

Can tanem fiziksel olarak varlığınla yuvamızı şenlendiremezsen bile... İçimize aşıladığın sevgi bağıyla bizi birlikte tutmanın haklı gururnu taşıyor... Gözün ve yüreğin... Bir gül açmış sıcak toprağnda havnın yağmuru sert rüzgarı dökmemiş yapraklarını eğmemiş boyununu... Gördüm ya onu yüreğimin belkide en karanlık zamanlarından biri senin ayrılığından sonra... UMUT oldun yüreğimde... Seni seven kuzucukların.... 

http://youtu.be/W877vi9EzFo 

http://youtu.be/lfhELXMVInk 

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..