Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

08 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneme şiir

Anneme şiir
 

Merhabalar,
Anneler gününden, ben hiç birşey anlayamıyorum, hiç bir kutlama yapamıyorum çünkü, benim annem yıllar önce melek olup uçtu.

Anneciğimi ancak rüyalarımda görüp sevebiliyorum, öpebiliyorum.
Anneme şiir yazdım, kısa ama bence öz oldu.
Sizlerle paylaşmak istiyorum.

ANNEME ŞİİR

Anaların en güzeli, benim sevgili annem,
Nasıl öderim senin hakkını bilemiyorum birtanem,
Neredesin şimdi, neden bıraktın öksüz bizi,
En güzel günlerdi özlüyorum babamla ikinizi,
Mutlusunuz orada biliyorum Allah ayırmasın sizi.

Not:Bu gün Annemin ve babamın mezarlarını ziyaret ettim, annemin anneler gününü mezarına çiçek koyarak ve onunla konuşarak(ağlaşarak) anneler günün kutladım, çok huzurluyum.

Anneler gününde tüm Annelerin günü kutlu, mutlu, neşeli, sağlıklı ve huzurlu olsun inşallah.

Ölen tüm Annelere Allahtan rahmet diliyorum.

Sevgiler herkese, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...