Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

07 Haziran '08

 
Kategori
Babalar Günü
 

Babama şiir

Babama şiir
 

Merhabalar,
Babalar günü gelmiş, gelsin. Benim babam yok, Allah rahmet eğlesin. Nur içinde yatsın.
Anneler gününde Anneme bir şiir yazmıştım, şimdi de Babalar günü ve ben babama da bir şiir yazdım.
Sizlerle paylaşmak istiyorum.
Akrostiş bir şiir yazmaya çalıştım.

BABAMA ŞİİR

Babaların babasıydı benim sevgili babam,
Arıyoruz onların sevgisini hiç durmadan,
Bizler sizi özlüyoruz, gerçek söylüyorum,
Ama artık herşey çok geç bunu da biliyorum,
Mutlusunuz, mutlu kalın, annemle seni çok seviyorum.


Anneler gününde anneme yazdığım şiiri bir kez de burada sizlerle paylaşmak istiyorum çünkü;
Babam ve annem bir bütündüler onları buradada ayırmak istemedim.

Annelerin en güzeli benim sevgili annem,
Nasıl öderim senin hakkını bilemiyorum birtanem,
Neredesin şimdi neden bıraktın öksüz bizi,
En güzel günlerdi özlüyorum babamla ikinizi,
Mutlusunuz orada biliyorum Allah ayırmasın sizi.

Tüm ölen babalara ve annelere Allahtan rahmet diliyorum.
Tüm Babaların babalar günü, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve neşeli geçsin.
Sevgiler herkese...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...