Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Annemin başörtüsü

Annemin başörtüsü
 

Annem ben bildim bileli basortusu takar. 'Bakmakla mukellef' oldugumuz icin, anam orduevlerine de gelmis, cok az da olsa, geceledigi de olmustur. En son 1990 yilinda, Amerikaya atamam ciktiginda Ankara'da orduevinde bir-iki gece birlikte kalmistik.

Anamin pasaport icin fotografini da basortusu ile cektirdik. Hicbir problem olmamisti.

Zaten; orduevi girislerinde kontrolleri Memedcikler yaparlar. Anadolu'dan gelen Memed; hangi ortunun, hangi maksatla takildigini benim diyen yetkiliden daha iyi bilir!

Ben; yirmi kusur yillik askerlik hizmetim suresince 'Annemin basortusu'nun sorun yarattigini gormedim.

Kimse; orduevinde basortusunu cikarmasini da istemedi...

***

Nereden mi aklima takildi?

Gecenlerde; 'Piyade Onbasi Kasim'in bebelerinin ayaklarina bakin.' demistim.

Bir arkadasimiz yazdigi yorumda;

'Analarin da basina bakin!" demis.

Ben ne demek istedigini toparlayamamis, saygilarimizi sunmakla yetinmistim.

Bu yazdigimizda cevap sayilmaz belki ama, yine de hic yoktan iyidir!

...

Kusura bakmayin. Gec oldu.


*

FOTOGRAF:

Annemin 1990 yilinda pasaport icin cektirdigi fotograf.
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..